Og hvordan går det så nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Becks

Tjo, det går ihvertfald bedre, det har været hårdt at indse, at jeg ikke kunne holde på mine 2 gryn og dermed har haft 2 SA´ere på under 1 mrd.. Samtidig med at det har været den vildeste rutschetur følelsesmæssigt..

Jeg sygemeldte mig mandag og tirsdag..

Jeg har haft nogle heftige branderter på fredag, lørdag og mandag..

Mandag var værst og jeg var SÅ fuuuld.. Virkelig.. Og med tanke på de tømmermænd jeg havde igår, så VAR jeg fuld.. Nøj jeg har aldrig været så syg med tømmermænd, som jeg var igår!

Jeg var sammen med en veninde, hendes søster og søsterens kæreste i mandags, og vi blev alle fulde, jeg blev mest, og dummede mig vist et par gange eller 8! Kan ikke huske det, men de siger jeg var sød og de "lod" mig drikke mig i hegnet, Pia har nok vist jeg havde brug for det - Og det havde jeg - Og det har hjulpet..

Normalt har jeg ikke behov for alkohol, hvis jeg er trist eller noget, men det havde jeg denne gang! Ikke at jeg er stolt af det, men det var det eneste der kunne få mig videre.. Og det er jeg kommet.. Jeg er kommet dertil hvor jeg forstår, at det er okay jeg smiler og har det sjovt.. Og at jeg tillader mig selv at grine..

Var til scanning igår, og det hele er ude.. Samtidig er cysten blevet lidt mindre, hvilket er super positivt.. Så nu skal jeg bare vente på min mens, så jeg kan komme igang igen..

Ringede idag og raskmeldte mig til fredag (Har fri hver onsdag og torsdag) Og sikken sød sms jeg fik tilbage efter jeg havde raskmeldt mig! "Fantastisk - Vi har savnet dig"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Årh.. Det er da godt nok også brandhårdt det, som du gennemgår.

Jeg kan sørme godt forstå, at du slog dig løs og det har nok været godt, som du også selv er inde på.

For selv om livet af og til er noget værre møg er det bare så vigtigt, at huske på alle de positive ting, som stadig er omkring en.

Jeg glæder mig meget til den dag vi kan læse, at du sidder med din guldklump i armene.

Anmeld

15. december 2011

Becks

RGN skriver:

Årh.. Det er da godt nok også brandhårdt det, som du gennemgår.

Jeg kan sørme godt forstå, at du slog dig løs og det har nok været godt, som du også selv er inde på.

For selv om livet af og til er noget værre møg er det bare så vigtigt, at huske på alle de positive ting, som stadig er omkring en.

Jeg glæder mig meget til den dag vi kan læse, at du sidder med din guldklump i armene.

Det har ihvertfald været langt hårdere end jeg havde regnet med..

Jeg kunne først tillade mig at græde, virkelige græde over det her, igår.. Og det var en lettelse..

Og JEG glæder ig til og råbe det ud herinde

Anmeld

15. december 2011

mariamiss6

Årh pus dog.....

Ved du hvad, nogen gange så skal man sku bare drikke isg i hegnet altså....

Det har jeg fandmer også gjort et par gange. 

Håber du holder ud, og snart ser en rigtig levende bebs der hænger godt fast der inde

Anmeld

15. december 2011

Becks

mariamiss6 skriver:

Årh pus dog.....

Ved du hvad, nogen gange så skal man sku bare drikke isg i hegnet altså....

Det har jeg fandmer også gjort et par gange. 

Håber du holder ud, og snart ser en rigtig levende bebs der hænger godt fast der inde

JA det håber jeg også

Anmeld

15. december 2011

B&J

ej hvor er det bare dejligt at høre søde du er kommet lidt videre og er frisk på at prøve igen

og ja du havde behov for at slippe alt og være hammer fuld

og dejligt dit arbejde savner dig sikke et dejligt arbejde du har dig

sender masser af krammer her fra

Anmeld

15. december 2011

Nessie

Det har også været en hård omgang du har været igennem.

Jeg har prøvet nogenlunde det samme. Først blødt tvillingen ud, for så at få at vide at der stadig var live, for at have en MA senere. Man er hele følelsesregistret igennem på kort tid,og man skal bare give sig lov til at reagere.

Du havde brug for at drikke hjernen ud,og det virkede jo åbenbart.
Så dejligt at høre at det går bedre, og du er frisk på at pørve igen.

En masse herfra

Anmeld

15. december 2011

Becks

B&J skriver:

ej hvor er det bare dejligt at høre søde du er kommet lidt videre og er frisk på at prøve igen

og ja du havde behov for at slippe alt og være hammer fuld

og dejligt dit arbejde savner dig sikke et dejligt arbejde du har dig

sender masser af krammer her fra

Ja mon ikke.. Men er sgu ikke stolt af det  Men shit happens..

Tak, ja de er super skønne - og blev SÅ glad for den sms!

Anmeld

15. december 2011

Becks

Nessie skriver:

Det har også været en hård omgang du har været igennem.

Jeg har prøvet nogenlunde det samme. Først blødt tvillingen ud, for så at få at vide at der stadig var live, for at have en MA senere. Man er hele følelsesregistret igennem på kort tid,og man skal bare give sig lov til at reagere.

Du havde brug for at drikke hjernen ud,og det virkede jo åbenbart.
Så dejligt at høre at det går bedre, og du er frisk på at pørve igen.

En masse herfra

Ja man er nemlig hele følelsesregirstret igennem, bestemt ikke sjovt og bestemt ikke noget man vil ønske for sin værste fjende..

Er ked af du har været igennem det samme

1000 tak, så det bare at vente på mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.