hvad pokker stiller jeg op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Josephinesmor

ammingen er faktisk gået fint og den første uge tog han hele 350 g på, men føler mine bryster er tomme, de er slet ikke spændte mere overhovet og tvivler på om jeg har mælk nok, men det siger min sundhedsplejeske jeg har, men problemet er at når jeg ligger ham til så er han meget ivrig og sutter løs men han bliver hurtig urolig og tager brystvorten i munden og spøtter den ud igen og tager hoved frem og tilbage og det gør han efter 5 min tid ca, vil så gerne amme ham jo... nogen der har prøvet det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

kiwilouise

Josephinesmor skriver:

ammingen er faktisk gået fint og den første uge tog han hele 350 g på, men føler mine bryster er tomme, de er slet ikke spændte mere overhovet og tvivler på om jeg har mælk nok, men det siger min sundhedsplejeske jeg har, men problemet er at når jeg ligger ham til så er han meget ivrig og sutter løs men han bliver hurtig urolig og tager brystvorten i munden og spøtter den ud igen og tager hoved frem og tilbage og det gør han efter 5 min tid ca, vil så gerne amme ham jo... nogen der har prøvet det samme?

ja det gjorde min datter også i starten. men det varede kun et par uger til vi lige fandt en rytme med det hele

det er sindsygt svært i starten men hvis du bare bliver ved så er jeg sikker på at det nok skal lykkes med at amme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.