popcakes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.386 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. december 2011

Mulse-mor

Jeg havde tænkt mig at kaste mig ud i at lave popcakes. Men jeg synes de der pinde, de skal sidde fast på er ret dyre. Har I idéer til andre muligheder eller noget? Ellers tror jeg, at jeg vil prøve at lave noget andet. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Benjamins'mor

Opper lige for dig.

Anmeld

20. december 2011

serinasmor

hmmm ..

har du en handymand i nærheden ??? jeg tror jeg ville overveje at købe rundstokke i træ hos et byggemarked og så skære dem til i passende længde

fx her http://www.ditbyggemarked.dk/Traelister/Rundstokke.htm

men er de der plast pinde ikke til at rengøre efter brug og så genbruge næste gang måske ??

måske kan du også bruge ispinde de fåes i hobbyforretningerne

Anmeld

20. december 2011

Caracatita

serinasmor skriver:

hmmm ..

har du en handymand i nærheden ??? jeg tror jeg ville overveje at købe rundstokke i træ hos et byggemarked og så skære dem til i passende længde

fx her http://www.ditbyggemarked.dk/Traelister/Rundstokke.htm

men er de der plast pinde ikke til at rengøre efter brug og så genbruge næste gang måske ??

måske kan du også bruge ispinde de fåes i hobbyforretningerne

De er desværre ikke lavet af plastik men af papir - så de kan ikke vaskes

Anmeld

20. december 2011

serinasmor

Caracatita skriver:

De er desværre ikke lavet af plastik men af papir - så de kan ikke vaskes

hmmm ... fair nok .. det så bare ud som plast

Anmeld

20. december 2011

pemiro

Mulse-mor skriver:

Jeg havde tænkt mig at kaste mig ud i at lave popcakes. Men jeg synes de der pinde, de skal sidde fast på er ret dyre. Har I idéer til andre muligheder eller noget? Ellers tror jeg, at jeg vil prøve at lave noget andet. 

Har ikke en dyt forstand på det, men tænker om man kunne købe fødselsdagsflag (dem man sætter i indkørsel osv) og klippe stangen i passende længder? Det er da i hvert fald en billig løsning, og de er jo hvide og kan evt genbruges hvis det funger

Anmeld

20. december 2011

Awd

Go eftermiddag

Jeg havde samme problem, har lige lavet 70stk til min søns barnedåb

Panduro har nogle de kalder slikkepinde på 9,5cm med 100 stk for 24,95.

De har også nogle andre (dem brugte jeg, da de er længere og de også skulle bruges som en slags "pynt") grillspyd også 100 stk mener jeg til 29,95 og de er 15-20cm lange

De er dog ikke hvide, men i træ men fungerede helt fint og ovenikøbet var de spidse i enden og det fungerede rigtig rigtig godt

Undersøgte også flere steder, for ville gerne have dem i hvide, og det eneste jeg kom frem til er at så skal de bestilles hjem fra udlandet

Hilsen Anja.

Anmeld

10. januar 2012

Mulse-mor

Tak anja,

Jeg endte også selv med at bruge grillspyd, men tror at massen jeg havde lavet var blevet for snasket for de gled af igen! Så endte med at servere dem uden "pop". Hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.