Dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. december 2011

jlp90

Hej.
Min datter er 1,5 år har indtil videre gået i vuggestue hvilket jeg er så glad for. Nu skal vi flytte da vi har købt hus og den eneste mulighed er dagplejemor med kun 1 barn og det er jeg bare så ked af, men mon mand syntes det er fint. Hvordan er jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

jlp90 skriver:

Hej.
Min datter er 1,5 år har indtil videre gået i vuggestue hvilket jeg er så glad for. Nu skal vi flytte da vi har købt hus og den eneste mulighed er dagplejemor med kun 1 barn og det er jeg bare så ked af, men mon mand syntes det er fint. Hvordan er jeres erfaringer?

Der kommer vel nogle flere børn på et tidspunkt!?

Min DP mor havde i 2mdr. kun min datter og en anden pige.. Der hyggede de sig helt vildt. De brugte virkelig tiden på at lave ting, som de har mulighed for når der kun er 2!!  Det gik helt fint.. Der er så kommet 2 til nu, så der er fuldt hus!

Anmeld

14. december 2011

jlp90

Tilmeldt skriver:

Der kommer vel nogle flere børn på et tidspunkt!?

Min DP mor havde i 2mdr. kun min datter og en anden pige.. Der hyggede de sig helt vildt. De brugte virkelig tiden på at lave ting, som de har mulighed for når der kun er 2!!  Det gik helt fint.. Der er så kommet 2 til nu, så der er fuldt hus!

Det lyder til at have lange udsigter og de var så glade for at Lærke skulle starte, da det har manglet børn i den by længe. Det skal lige siges at det er nabo byen skal bo i men her var der ikke plads før maj.

Anmeld

15. december 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Loke gik alene med en anden dreng i nogle måneder og de havde det rigtig hyggeligt de to.

Loke var også den yngste og det tror jeg betød meget, da han sætter pris på at være sammen med lidt ældre børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.