2. gangs mødre: Hjælp... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Camulla

God aften de mødre

Jeg har termin om præcis en måned og kunne tænke mig at vide, hvornår I der har født 2. gang, pakkede tasken til sygehuset og hvad I puttede i den? Man skal jo vel ikke have så meget med 2. gang, da man bliver sendt hurtigt hjem eller hvad??

Håber I vil være behjælpelige  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Hvem?

Camulla skriver:

God aften de mødre

Jeg har termin om præcis en måned og kunne tænke mig at vide, hvornår I der har født 2. gang, pakkede tasken til sygehuset og hvad I puttede i den? Man skal jo vel ikke have så meget med 2. gang, da man bliver sendt hurtigt hjem eller hvad??

Jeg fødte 2. gang i uge 34, hvilket resulterede i et ophold på neo i 3 uger, eller dvs. 14 dage, da vi udskrev os selv.

Men jeg ville bare pakke en lille taske med lidt tøj til bebs og evt. et rent sæt til dig selv

Anmeld

14. december 2011

Mira0911

Camulla skriver:

God aften de mødre

Jeg pakkede den efter jeg havde ringet til fødegangen og de bad mig komme da jeg var i fødsel... 

Jeg pakkede: 

Tøj til mig selv

Tøj til den lille ny

Dyne og pude til den lille ny 

Bleer til den lille ny 

Noget at spise og drikke

Det var vidst det... 

Anmeld

14. december 2011

anmaj

vi pakkede en taske ligesom til 1. gang, for hvis nu jeg blev indlagt så havde vi tingene med.

jeg havde det dog så godt og alt gik fint, så jeg tog hjem efter 3 timer. selvom jeg gerne måtte være blevet, for de havde masser af plads.

Anmeld

14. december 2011

Ciss

Camulla skriver:

God aften de mødre

Jeg pakkede 14 dage før termin og forsøgte vel egentlig bare at lære af mine fejl fra første gang. Jeg tog bløde bukser med i stedet for jeans og nogen bedre ammeindlæg. Meget lidt tøj egentlig for jeg tænkte, at endten så kommer jeg meget hurtigt hjem igen, eller også kan manden hente flere ting til mig, hvis jeg skal være der længere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.