Falconer salen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. december 2011

grinny

Er der nogen der har været derinde? Kan i fortælle mig hvordan man sidder/står og om man kan købe forskellige billeter alt efter hvor man vil være, eller er det forskelligt fra koncert til koncert?

Nightwish kommer til Danmak i 2012 og min kæreste og KÆMPE fan af dem og havde tænkt mig at invitere ham med derind da han aldrig har set dem live, men vil jeg gerne give ham en god plads så vi ikke kommer til at stå eller sidde bagerst, men kan ikke hitte ud af det :/

Så alle informationer kan bruges

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Steph_Laurits

grinny skriver:

Er der nogen der har været derinde? Kan i fortælle mig hvordan man sidder/står og om man kan købe forskellige billeter alt efter hvor man vil være, eller er det forskelligt fra koncert til koncert?

Nightwish kommer til Danmak i 2012 og min kæreste og KÆMPE fan af dem og havde tænkt mig at invitere ham med derind da han aldrig har set dem live, men vil jeg gerne give ham en god plads så vi ikke kommer til at stå eller sidde bagerst, men kan ikke hitte ud af det :/

Så alle informationer kan bruges

Tarja Turnen er da ikke med mere??

Anmeld

14. december 2011

grinny

EinahpetS skriver:

Tarja Turnen er da ikke med mere??

Øhh, måske ikke?  hehe.. Aner INTET om dem.. 

Anmeld

14. december 2011

Steph_Laurits

grinny skriver:

Øhh, måske ikke?  hehe.. Aner INTET om dem.. 

Hehe, okay

Men ved desværre intet om Falconer Salen

Anmeld

14. december 2011

grinny

EinahpetS skriver:

Hehe, okay

Men ved desværre intet om Falconer Salen

Men nu hvor jeg tænker mig om, blev hun så ikke bare byttet ud med en anden? Eller er det den sidste det her?

Anmeld

14. december 2011

Steph_Laurits

grinny skriver:

Men nu hvor jeg tænker mig om, blev hun så ikke bare byttet ud med en anden? Eller er det den sidste det her?

Jo der kom en ny istedet for Tarja (og den "nye" er virkelig ikke god og kan ikke hamle op med Tarja - men er vel en smagssag).
Men om hende efter Tarja, også er byttet ud - det ved jeg ikke.
Ved bare Tarja forlod/blev smidt ud af bandet.

Jo, de øvrige medlemmer mente hun forlangte for meget osv. osv.

Anmeld

14. december 2011

grinny

EinahpetS skriver:

Jo der kom en ny istedet for Tarja (og den "nye" er virkelig ikke god og kan ikke hamle op med Tarja - men er vel en smagssag).

Okay, som sagt ved jeg ikke så meget om det, men det som jeg har hørt lyder godt, ved jo så ikke om der er hende eller den anden, hehe

Anmeld

14. december 2011

grinny

EinahpetS skriver:

Okay, som sagt ved jeg ikke så meget om det, men det som jeg har hørt lyder godt, ved jo så ikke om der er hende eller den anden, hehe

Anmeld

14. december 2011

Steph_Laurits

grinny skriver:

Nej ved heller ikke hvad du har hørt.

Men ELSKEDE dem da Tarja var med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.