mens og p-piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

AnneBJ

Hailiesmom11 skriver:

Okay så håber jeg den  kommer og hvis den ikke kommer inden jeg starter igen tror jeg lige jeg tager en test blev nemlig gravid for 1 ½ måned siden på min p-piller med efterfølgende SA..

Det lyder som en god ide!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

sweet

Hailiesmom11 skriver:

Det er simpelthen så længe siden jeg sidst har taget p-piller at jeg ikke kan huske hvordan det er med menstruation og p-piller..

Jeg har holdt pause siden søndag og jeg har ingen mens endnu eller tegn på at mens kommer snart.. Er det normalt eller?

Håber der er nogen der kan hjælpe med et svar på mit spørgsmål

ven din SA kan godt lave lidt kuks i det men husk også at tjek for evt. graviditet da jeg altid har fået afvide der går mindst 3 mdr før p-piller dækker helt når man lige er opstartet ven

Anmeld

15. december 2011

Pianisten

Altså nu har jeg altid haft uregelmæssig menstruation, men den blev regelmæssig da jeg startede på p-piller... Startede om onsdagen og tog p-piller i 27 dage, så det passede med at jeg stoppede på en tirsdag. Så var det naturligt for min krop at få menstruationen dagen før jeg skulle starte på p-piller igen (altså om tirsdagen, 7 dage efter stop), så jeg blødte altid den første uge af mine p-piller, og ikke den uge der ellers anses som den p-pillefri periode hvor man normalt bløder. Snakkede med lægen om det, og hun sagde det var helt almindeligt at nogen kroppe bare har deres egen rytme med hvornår menstruationen lægges i den der p-pille cyklus. Er dog stoppet med p-piller igen efter at have været på dem i 6 år, og nu er jeg spændt på om min krop kan finde ud af det selv

Anmeld

15. december 2011

Flødebollen

Da jeg var på p-piller tog jeg den sidste pille lørdag aften og fik først mens tors/fredag og havde det så indtil søndag/mandag.

Det afhænger vist meget af kvinden tror jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.