Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Super flot kurv, håber de blev glade for den.... Og godt der er nogle som tænker på dem, har ikke selv være så meget på computeren på det sidste så er gået glib af en del kan jeg se...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej hvor blev den flot!!!
Synes det er rigtig flot at så mange har betalt!
Håber virkelig at Mikkel og resten af familien klare sig..
Sender en masse og tanker herfra
th skriver: så er kurven aflevere. og der blev købt en lille ting til søster også. mange tak til alle dem der ville være med
så er kurven aflevere. og der blev købt en lille ting til søster også. mange tak til alle dem der ville være med
CamillaSoefelt skriver: Wauw så fin den er:-)! Håber min betaling nåede med?
Wauw så fin den er:-)! Håber min betaling nåede med?
th skriver: hej, dem der har skrevet at de ville betale, har jeg lagt ud for, så du er med bare rolig..
hej, dem der har skrevet at de ville betale, har jeg lagt ud for, så du er med bare rolig..
Ejj, hvor er det stort af dig!!!!
Synes det er så sødt af jer allesammen Godt storesøster også blev tænkt på
Nessie skriver: Hvor er det en fin kurv. Jeg havde slet ikke set at der var indsamling, men håber at de kan "mærke" de varme tanker der bliver sendt afsted. Håber at lille Mikkel snart kommer ovenpå, og ikke skal opereres flere gange.
Hvor er det en fin kurv.
Jeg havde slet ikke set at der var indsamling, men håber at de kan "mærke" de varme tanker der bliver sendt afsted.
Håber at lille Mikkel snart kommer ovenpå, og ikke skal opereres flere gange.
Jeg havde heller ikke fanget det,
Eiii hvor er det flot ¨
Hvor blev det en flot kurv. Godt du købte en gave til Liva også...
Håber du har fået pengene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128