Menstruations smerter ved "3+0" ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

33.600 visninger
21 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg ved rent faktisk ikke om jer er gravid endnu.. .men hvis jer er, vil jeg idag være 3+0.

Jeg har siden igår haft menstruations smerter.... så blev egentlig ret ked af det for troede jo helt sikkert at min menstruation kom så... men kan ikke helt få det til at passe med at den skulle komme 1 uge for tidligt? og den er jo så heldigvis heller ikke kommet endnu... 

er der nogle som har prøvet noget lignende? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

louise8723

Det kan være ligamentet smerter, eller at ægget har sat sig fast

Anmeld

14. december 2011

WantingBaby2012

Anonym skriver:

Ja jeg ved rent faktisk ikke om jer er gravid endnu.. .men hvis jer er, vil jeg idag være 3+0.

Jeg har siden igår haft menstruations smerter.... så blev egentlig ret ked af det for troede jo helt sikkert at min menstruation kom så... men kan ikke helt få det til at passe med at den skulle komme 1 uge for tidligt? og den er jo så heldigvis heller ikke kommet endnu... 

Altså jeg er 3+4 idag og de sidste par dage har jeg også haft en tunghed i underlivet som jeg plejer at få inden mens plejer at komme.. Og nej det hænger jo ikke helt sammen med, at mens først plejer at komme om en uge.. Men om det er pga en graviditet for vi jo heldigvis snart at vide :-) 

Krydfor for dig!

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

louise4060 skriver:

Det kan være ligamentet smerter, eller at ægget har sat sig fast

føles ligament smerter som menstruations smerter? 

håber da du har ret! 

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

WantingBaby2012 skriver:

Altså jeg er 3+4 idag og de sidste par dage har jeg også haft en tunghed i underlivet som jeg plejer at få inden mens plejer at komme.. Og nej det hænger jo ikke helt sammen med, at mens først plejer at komme om en uge.. Men om det er pga en graviditet for vi jo heldigvis snart at vide :-) 

Krydfor for dig!

har du testet positivt? 

nej det hænger rigtig nok ikke helt sammen... først tænkte jeg jo at min menstruation jo nok bare kom 1 uge for tidlig så... men eftersom den ikke er kommet så tænker jeg nemlig også på om man kan have den slags "smerter" hvis man er meget meget tidlig i gravditeten. 

Anmeld

14. december 2011

Hailiesmom11

Anonym skriver:

Da jeg blev gravid med vores datter havde jeg ligamentssmerter fra ca uge 4 og ja de føles ligesom menstruationssmerter

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Da jeg blev gravid med vores datter havde jeg ligamentssmerter fra ca uge 4 og ja de føles ligesom menstruationssmerter

altså fra 4+0? 

Anmeld

14. december 2011

Hailiesmom11

Anonym skriver:

altså fra 4+0? 

Ja fandt ud af jeg var gravid i 4+6

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Ja fandt ud af jeg var gravid i 4+6

okay  men så er det jo også lidt tidligt at jeg mærker det hvis det skulle være ligament smerter ikk? jeg er jo en uge "for tidligt" på den så iforhold til dig ihvertfald... 

men gud hvor er det spændende! håber da at smerterne stammer fra en baby istedetfor en menstruation! 

ville da være verdens bedste julegave! 

Anmeld

14. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

jeg havde begyndene mens agtige smerter på det tidspunkt og der var gevinst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.