for filan så sgu da også..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. december 2011

jydeinden

ja i må gerne krydse fingre folkens for at DSB snart får løst deres interne problemer.. for ellers er min kæreste en af dem der bliver ramt..

Han er en af dem der skal rejse ned til sine forældre i juletiden, men pga strejken og uvisheden er vi blevet enige om at hvis ikke det bliver bedre inden d 20 ja så må han blive hjemme.

men synes da det er sur røv når nu hans forældre har glædet sig til at se deres søn, og når der nu blev bestilt og betalt i god tid ( halvanden måned før )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Maja88

jydeinden skriver:

ja i må gerne krydse fingre folkens for at DSB snart får løst deres interne problemer.. for ellers er min kæreste en af dem der bliver ramt..

Han er en af dem der skal rejse ned til sine forældre i juletiden, men pga strejken og uvisheden er vi blevet enige om at hvis ikke det bliver bedre inden d 20 ja så må han blive hjemme.

men synes da det er sur røv når nu hans forældre har glædet sig til at se deres søn, og når der nu blev bestilt og betalt i god tid ( halvanden måned før )

hvor skal han hen..

der er vist en eller anden side, hvor folk som kører fra Århus skriver...

der er jo mange som skal til sønderjylland fx

Anmeld

14. december 2011

jydeinden

Maja88 skriver:

hvor skal han hen..

der er vist en eller anden side, hvor folk som kører fra Århus skriver...

der er jo mange som skal til sønderjylland fx

han skal til sønderjylland nærmere tinglev

Anmeld

14. december 2011

Maja88

jydeinden skriver:

han skal til sønderjylland nærmere tinglev

ja nu skal jeg ikke lige derned til jul i år, men mener der er en eller anden samkørsels side et sted..

Anmeld

14. december 2011

Maja88

jydeinden skriver:

har i facebook?

så er der en side som hedder Åhus-Aabenraa/Tønder/omegn

Anmeld

14. december 2011

jydeinden

Maja88 skriver:

har i facebook?

så er der en side som hedder Åhus-Aabenraa/Tønder/omegn

takker og ja det har vi bestemt

så må vi jo se om det bliver aktuelt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.