Hader mig selv !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. december 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg har et barn med "x" vi har været sammen igennem 3 år og havde desværre ikke det bedste forhold tilsidst, kærligheden døde lidt ud, men vi fik aldrig snakket sammen. Jeg var så DUM at være ham utro nok mest fordi jeg trængte til nogen brkræftede mig. Jeg forlod så "x" og tog en haste siutation og flyttede til byen i lejlighed. Hvor jeg lånte penge af ham jeg var utro med til indskud. Jeg har så ikke været sammen med "y" i lang tid nu og jeg ELSKER stadig "x" uffattelig højt og vi snakker om finde sammen igen, men hader mig selv for ha været ham utro og hader mig selv for ha bragt os i den her siutation.. 

Hader bo her og savner bare "x" og fortryder inderligt jeg bare flyttede

Hvordan kan jeg nogen sinde tilgive mig selv??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Anonym trådstarter

14. december 2011

Anonym trådstarter

14. december 2011

Peanut

Anonym skriver:

Ja jeg har et barn med "x" vi har været sammen igennem 3 år og havde desværre ikke det bedste forhold tilsidst, kærligheden døde lidt ud, men vi fik aldrig snakket sammen. Jeg var så DUM at være ham utro nok mest fordi jeg trængte til nogen brkræftede mig. Jeg forlod så "x" og tog en haste siutation og flyttede til byen i lejlighed. Hvor jeg lånte penge af ham jeg var utro med til indskud. Jeg har så ikke været sammen med "y" i lang tid nu og jeg ELSKER stadig "x" uffattelig højt og vi snakker om finde sammen igen, men hader mig selv for ha været ham utro og hader mig selv for ha bragt os i den her siutation.. 

Uha den er svær 

Men du må nok bare acceptere at du har begået en fejl, og fortælle "x" det?

Har du snakket med "x" om hvad du føler?

Har du snakket med "y" om hvad du stadig føler for "x"?

Tror du skal lidt videre, før du kan tilgive dig selv, og det kan godt tage tid 

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Uha den er svær 

Men du må nok bare acceptere at du har begået en fejl, og fortælle "x" det?

Har du snakket med "x" om hvad du føler?

Har du snakket med "y" om hvad du stadig føler for "x"?

Tror du skal lidt videre, før du kan tilgive dig selv, og det kan godt tage tid 

Har snakket med "x" om mine følelser og han har samme følelser som mig..

Nej det tør jeg ikke fortælle "y" da jeg er meget bange for ham.. Han har truet mig en del og har haft ved mig.

Anmeld

14. december 2011

DitteFisk

Anonym skriver:

For det første så står du slet ikke alene med ansvaret for afslutningen af jeres forhold. Hvis du valgte at være ham utro fordi du manglede bekræftelse, så var forholdet nok allerede long gone. Selvfølgelig bifalder jeg ikke utroskab (i et forhold hvor det ikke er i orden). Men i endte da forholdet til sidst. 

Hvis du ønsker at skulle være sammen med ham igen, så tror jeg i skal tænke på forholdet som helt nyt og friskt. Ikke en gammel skuffe, som i blot åbner igen... for så ryger der en masse uønskede ting ud, trælse følelser. I skal være enige om at give hinanden en hel ny chance. 

Anmeld

14. december 2011

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Det lyder sørme ikke rart.

Jeg synes nu roligt, du kan tilgive dig selv. Brug ikke energien på at tænke negativt om dig selv, det kommer der ingen løsning (eller noget som helst godt) ud af.

Du må gøre op med dig selv, om du virkelig er bange for Y. Tror du, han vil forsøge at gøre livet lidt surt for dig, hvis du går tilbage til x, eller tror du, han rent faktisk vil forvolde dig skade? Hvis du tror, han ER farlig, må du alliere dig med nogen, som kan hjælpe dig. Politiet fx.

I forhold til, at du skylder Y penge, så må det aldrig stå i vejen for din lykke. Lån penge i banken. Eller fortæl ham, at han kan få sine penge, når du får indskuddet tilbage ved flytning. Du må ikke tillade ham at bruge de penge som pressionsmiddel mod dig.

Kvind dig op. Tag ansvar. Og stop med at bebrejde dig selv.

No regrets og så fremad mod en lykkeligere tilværelse!

Stort kram herfra

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Det lyder sørme ikke rart.

Jeg synes nu roligt, du kan tilgive dig selv. Brug ikke energien på at tænke negativt om dig selv, det kommer der ingen løsning (eller noget som helst godt) ud af.

Du må gøre op med dig selv, om du virkelig er bange for Y. Tror du, han vil forsøge at gøre livet lidt surt for dig, hvis du går tilbage til x, eller tror du, han rent faktisk vil forvolde dig skade? Hvis du tror, han ER farlig, må du alliere dig med nogen, som kan hjælpe dig. Politiet fx.

I forhold til, at du skylder Y penge, så må det aldrig stå i vejen for din lykke. Lån penge i banken. Eller fortæl ham, at han kan få sine penge, når du får indskuddet tilbage ved flytning. Du må ikke tillade ham at bruge de penge som pressionsmiddel mod dig.

Kvind dig op. Tag ansvar. Og stop med at bebrejde dig selv.

No regrets og så fremad mod en lykkeligere tilværelse!

Stort kram herfra

Y presser mig pga de penge..

Tak for dit svar det hjalplidt. tak

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

For det første så står du slet ikke alene med ansvaret for afslutningen af jeres forhold. Hvis du valgte at være ham utro fordi du manglede bekræftelse, så var forholdet nok allerede long gone. Selvfølgelig bifalder jeg ikke utroskab (i et forhold hvor det ikke er i orden). Men i endte da forholdet til sidst. 

Hvis du ønsker at skulle være sammen med ham igen, så tror jeg i skal tænke på forholdet som helt nyt og friskt. Ikke en gammel skuffe, som i blot åbner igen... for så ryger der en masse uønskede ting ud, trælse følelser. I skal være enige om at give hinanden en hel ny chance. 

Tak for dit svar. ja vi er nok nød til starte på en helt ny.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.