Nu som blogger! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Neon

Hej Alle

Så er min kæreste og jeg begyndt at blogge! Vi er lige startet igår. Så jeg håber det bliver bedre med tiden, når vi lærer hvordan man gør osv.

Hvis I har nogle gode råd må i gerne komme med dem

Mvh 

André og Nadja

http://mynthe-petersen.blogspot.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

UngFar

<>[Besked slettet af Baby.dk]

Anmeld

14. december 2011

Neon

UngFar skriver:

Tillykke med bloggen

Det er bare at komme igang og så bare prøve sig frem, man kan jo gå helt ud i det ekstreme med hvad man kan, men jeg vil som en start bare komme igang og holde det vedlige.

Prøv at undgå et indlæg om dagen men 1 om ugen det virker bedre og så skal man jo ikke skrive hele tiden

Okay Tusind tak for det. Jeg synes bare det ser så kedeligt ud at vi kun har 2 indlæg, så jeg har lyst til at lave 100.. Men du har helt ret.. Indlægene bliver nok også noget bedre hvis man egentlig har noget at skrive eller vise. 

Anmeld

15. december 2011

UngFar

Anmeld

15. december 2011

Neon

UngFar skriver:

Altså hvis du kan skrive 100 så gør det men jeg vil gætte på om 1 mpned så ved du ikke hvad du skal skrive også står den stille Så vil klart anbefale at dele dem ud.

Du kan jo skrive så mange du har lyst til og så sætte den til automatisk at udgive dem

Ej hvor smart Jeg må lige ind og tjekke det lidt mere ud tak for det

Anmeld

15. december 2011

UngFar

Anmeld

15. december 2011

Ems30

Tillykke med din nye blog Men altså jeg vil sige jeg er uenig i at du bliver rådet til kun at skrive et indlæg om ugen. Man løber ikke bare lige tør for ideer til indlæg. Vi må gå ud fra at du har en masse på hjerte, siden du starter en blog. Og folk vil rigtig gerne læse dine tanker og ord, hvis du er bare er ærlig og dig selv.

Faktisk vil jeg råde dig til at lave 1-2 indlæg om dagen, hver dag. På den måde vil du hurtigt få en masse der følger dig, og som også vil savne dig hvis du ikke skriver i fx 5-6 dage.

Nogle indlæg kræver heller ikke så meget. Kun et billede og tre ord. Men de kan sige så meget om hvilket mood man er i, eller hvad man lige tænker. 

Men du skal selvfølgelig gøre det hele i dit eget tempo, og meget hurtigt finder du ud af hvad du vil bruge det til og hvorfor du gør det. Husk at det skal være sjovt og spændende. Hele tiden, hver dag

Her er min blog, hvis du vil se noget inspiration: babybite.wordpress.com

God jul

Anmeld

15. december 2011

Neon

Ems30 skriver:

Tillykke med din nye blog Men altså jeg vil sige jeg er uenig i at du bliver rådet til kun at skrive et indlæg om ugen. Man løber ikke bare lige tør for ideer til indlæg. Vi må gå ud fra at du har en masse på hjerte, siden du starter en blog. Og folk vil rigtig gerne læse dine tanker og ord, hvis du er bare er ærlig og dig selv.

Faktisk vil jeg råde dig til at lave 1-2 indlæg om dagen, hver dag. På den måde vil du hurtigt få en masse der følger dig, og som også vil savne dig hvis du ikke skriver i fx 5-6 dage.

Nogle indlæg kræver heller ikke så meget. Kun et billede og tre ord. Men de kan sige så meget om hvilket mood man er i, eller hvad man lige tænker. 

Men du skal selvfølgelig gøre det hele i dit eget tempo, og meget hurtigt finder du ud af hvad du vil bruge det til og hvorfor du gør det. Husk at det skal være sjovt og spændende. Hele tiden, hver dag

Her er min blog, hvis du vil se noget inspiration: babybite.wordpress.com

God jul

Tusind tak for svaret! Jeg kan godt følge dig. Jeg er selv afhængig af forskellige blogs, så jeg hader når de ikke opdatere hele tiden! hehe  Det er altid dejligt at finde en blog man kan følge lidt med i.. Og - din blog er super lækker! Du har nok fået en ny læser hehe

tak for de gode råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.