Åh fuck

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Trine89

Selvom jeg ikke ammer længere så har lider jeg da vist af VOLDSOM ammehjerne.. 

Jeg har hele tiden bildt mig ind at det var den 13 december i dag og det er det jo ikke.. 

Det er sår'n at jeg skulle være ned med et papir til kommunen om at jeg skal til at have barselsdagpenge fra dem nu. og de skulle have papiret den 13/12-2011

Årh har jeg lige haft ringet til kommunen men ydelseskontoret har lukket for i dag, så nu har jeg prøvet at sende en mail til dem.. 

åhhh hvad vil dette betyde?? vil jeg nu ikke få nogle penge her om 3 uger???

HJÆÆÆÆÆÆLP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

JacobsMoar

Trine89 skriver:

Selvom jeg ikke ammer længere så har lider jeg da vist af VOLDSOM ammehjerne.. 

Jeg har hele tiden bildt mig ind at det var den 13 december i dag og det er det jo ikke.. 

Det er sår'n at jeg skulle være ned med et papir til kommunen om at jeg skal til at have barselsdagpenge fra dem nu. og de skulle have papiret den 13/12-2011

Årh har jeg lige haft ringet til kommunen men ydelseskontoret har lukket for i dag, så nu har jeg prøvet at sende en mail til dem.. 

åhhh hvad vil dette betyde?? vil jeg nu ikke få nogle penge her om 3 uger???

HJÆÆÆÆÆÆLP

Skynd dig ned til dem så snart de åbner imorgen.. Hvis du er heldig (og du rammer en sød, rar dame) får du dem nok udbetalt

- Men jeg vil ikk ebetale for dig, hvis du ikke gør

Anmeld

14. december 2011

Trine89

KarinaB. skriver:

Skynd dig ned til dem så snart de åbner imorgen.. Hvis du er heldig (og du rammer en sød, rar dame) får du dem nok udbetalt

- Men jeg vil ikk ebetale for dig, hvis du ikke gør

Du kan tro jeg vil komme hurtigt op af sengen i morgen.. så jeg står klar dernede.. 

Og nej jeg ved også godt det er min egen skyld hvis jeg ikke får nogle penge. jeg kunne jo bare aflevere det skide papir da jeg fik det.. 

Anmeld

14. december 2011

JacobsMoar

Trine89 skriver:

Du kan tro jeg vil komme hurtigt op af sengen i morgen.. så jeg står klar dernede.. 

Og nej jeg ved også godt det er min egen skyld hvis jeg ikke får nogle penge. jeg kunne jo bare aflevere det skide papir da jeg fik det.. 

Du må tale lidt for din syge moster..

Held og lykke

Anmeld

14. december 2011

Trine89

Pyyyyyha Jeg er redet.. jeg fik svar på den mail jeg havde sent til kommunen. og hvis jeg bare kommer ned med seddelen i morgen skulle der ikke være noget problem ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.