Så er jeg færdig med at handle på Trendsales!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Toshiba

Laulund87 skriver:

Hold da kæft en ringe afgørelse! De er jo slet ikke ens og jeg vil faktisk sige at de er slidt

Jeg har aldrig haft problemer med Trendsales og elsker at handle derinde, men det her sætter dem da i et nyt lys

Giv dem en dårlig vurdering på Trustpilot.dk og fortæl dem at du har skrevet om handlen på en babyside

jeg er også DYBT  rystet over de kan "tillade" folk at sælge på den måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Laulund87

Toshiba skriver:

jeg er også DYBT  rystet over de kan "tillade" folk at sælge på den måde

Det er utroligt! Og man bliver endnu mere gal når man selv sælger og andre så ingen skrupler har med at snyde folk

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

Laulund87 skriver:

Det er utroligt! Og man bliver endnu mere gal når man selv sælger og andre så ingen skrupler har med at snyde folk

ja!!!! er DYBT rystet over det set med deres øjne er OK

Anmeld

14. december 2011

lycly

Ej jeg kunne simpelthen ikke forlade tråden uden lige at komme med et udbrud! NØJ hvor er det STRENGT!! Shit, jeg var blevet stiktosset og havde spammet dem med min utilfredshed over den afgørelse! Der er jo en grund til, at man har mulighed for at sætte billede på sin annonce! Det er sgu da ikke for, at folk selv skal bede om billeder. Det havde været noget andet hvis der IKKE havde været billede på, og du ikke havde spurgt efter billeder. Men nu var der jo rent faktisk billede på, af et par bukser som TYDELIGVIS ikke er dem du modtog.  ÅRH, jeg hader sådan noget!

Har selv været rigtig glad for at handle på trendsales, men det her får mig virkelig til at overveje om det er noget jeg gider i fremtiden. 

Anmeld

14. december 2011

Darling<3

120 kroner, MED porto - en debat på 7 sider - er det virkelig SÅ slemt???

Sælger har sendt dig en vare, du ikke forventede, TS vil ikke hjælpe - hvorfor ikke bare slette din profil og være glad for at du ikke gav 1000 kroner??

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

Honey<3 skriver:

120 kroner, MED porto - en debat på 7 sider - er det virkelig SÅ slemt???

Sælger har sendt dig en vare, du ikke forventede, TS vil ikke hjælpe - hvorfor ikke bare slette din profil og være glad for at du ikke gav 1000 kroner??

det er ikke prisen - men princippet i at det er OK set med deres øjne - som skrevet flere gange...

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

LunaLykke skriver:

Ej jeg kunne simpelthen ikke forlade tråden uden lige at komme med et udbrud! NØJ hvor er det STRENGT!! Shit, jeg var blevet stiktosset og havde spammet dem med min utilfredshed over den afgørelse! Der er jo en grund til, at man har mulighed for at sætte billede på sin annonce! Det er sgu da ikke for, at folk selv skal bede om billeder. Det havde været noget andet hvis der IKKE havde været billede på, og du ikke havde spurgt efter billeder. Men nu var der jo rent faktisk billede på, af et par bukser som TYDELIGVIS ikke er dem du modtog.  ÅRH, jeg hader sådan noget!

Har selv været rigtig glad for at handle på trendsales, men det her får mig virkelig til at overveje om det er noget jeg gider i fremtiden. 

se det mener jeg jo også.... der er vist et billede - men det er ikke varen der er på billedet..

ERGO er sælger forkert på den..

Meeen nææ nej - det er skam MIG der skal udlevere mit nummer og få tilsendt MMS - på ALLE varer man vil købe..

Så husk endelig det

Anmeld

14. december 2011

Darling<3

Toshiba skriver:

det er ikke prisen - men princippet i at det er OK set med deres øjne - som skrevet flere gange...

Sådan er TS, er selv blevet snydt derinde - bare for et højere pengebeløb end dig..

Lad være med at handle derinde hvis du ikke vil tage chancen, der er mange der snyder!!

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

Honey<3 skriver:

Sådan er TS, er selv blevet snydt derinde - bare for et højere pengebeløb end dig..

Lad være med at handle derinde hvis du ikke vil tage chancen, der er mange der snyder!!

men HVOR sletter jeg mig??? har endelig fundet ud af hvor jeg afmelder VIP men ikke hvor jeg sletter

Anmeld

14. december 2011

Darling<3

Toshiba skriver:

men HVOR sletter jeg mig??? har endelig fundet ud af hvor jeg afmelder VIP men ikke hvor jeg sletter

Just a sek, skal lige ind, før jeg kan svare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.