Så er jeg færdig med at handle på Trendsales!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Toshiba

Lullaby skriver:

Ej hvor er det plat. Flere billeder er da kun til hvis man gerne vil se dem bagfra osv. Ikke for at dokumentere at det ikke er det rigtige par. Ved du hvad, grunden til at de har gjort det er nok at de har prøvet det før og har luret et smuthul i trendsales handler.  Derfor kender de til det med at man skal bede om mmser.

godt nok strengt!!!! men så ved jeg da bare hvad deres "hjælp" består af...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Lullaby

Toshiba skriver:

godt nok strengt!!!! men så ved jeg da bare hvad deres "hjælp" består af...

Plat.

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

Lullaby skriver:

Plat.

man betaler trods alt til det.. ved hver handel - så når man så skal have hjælp - er hjælpen da også betalt. så er det sku ikk oki at sælger kan løbe fra sådan noget her

Anmeld

14. december 2011

sandorff

ja, der kan jeg godt forstå du er tosset. kan du ikke anke eller noget. nu kender jeg intet til trendsales....

Anmeld

14. december 2011

Gry91

Jeg vil da mene at det er sælgers pligt at oplyse at de bukser hun sælger ikke er magen til dem hun viser billede af? 

Anmeld

14. december 2011

Lullaby

Gry91 skriver:

Jeg vil da mene at det er sælgers pligt at oplyse at de bukser hun sælger ikke er magen til dem hun viser billede af? 

Ja for ellers kan alle da snyde sådan. Nej du bad ikke om billeder så nu får du nogle der er 50 år gammel!

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

sandorff skriver:

ja, der kan jeg godt forstå du er tosset. kan du ikke anke eller noget. nu kender jeg intet til trendsales....

de skriver jeg kan gå til en cicil advokat - men jahhh det er beløbet jo nok ikke værd

Anmeld

14. december 2011

Isabella_mor

Toshiba skriver:

Ja det er jeg !!!!!!

Er fanme TOSSET....

Købte et par Hummel bukser, som vist på billedet er fra den nye kollektion.

Betaler og modtager så bukserne.....

Fra en gammel kollektion

Eskalere handlen efter de 10 dages korspendance man jo skal have - sælger vælger ikke at kommentere noget..

Nu har de afgjort sagen til sælgers fordel med følgende begrundelse :

• Vi giver køber ret i, at der er en farveforskel mellem bukserne på annoncen og købers vedhæftede dokumentation
  • Dog finder vi, at køber ikke har overholdt sin pligt til at spørge ind til vareren. Dette skyldes at sælger tydeligt i annoncen skriver at der kan sendes flere billeder, hvis der skrives til sælgers mobil.
  • (HVA skal JEG ligge og udlever mit nummer på NETTET??? For at tjekke om alle har rigtigt billede på)

Billeder nedenfor vises af det fra annoncen og det par der dukkede op

Jeg er SÅ meget færdig med at betale "sikkerheds-hjælpe-gebyr" HVIS dette er hjælpen.

(måske jeg skulle begynde at sælge fladskærme derinde - og fremsende de gamle "klosse" tv

EJ..!!! det kan da ikke være rigtigt.. der er jo TYDELIGVIS faveforskel på dem der er på ts billedet og de bukser du har modtaget... 

kan du ikke forhelvede sende bukserne tilbage og få dine penge retur.. 

sådan en lortesælger. 

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

Gry91 skriver:

det var IKKE oplyst... forrygt!!!! simpelthen!!!

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

isabellamor skriver:

EJ..!!! det kan da ikke være rigtigt.. der er jo TYDELIGVIS faveforskel på dem der er på ts billedet og de bukser du har modtaget... 

kan du ikke forhelvede sende bukserne tilbage og få dine penge retur.. 

sådan en lortesælger. 

det er fra 2 forskellige kollektioner..

og jeg sender skam intet - uden mine penge først.

og sælger VIL ikke svare - hverken mig eller TS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.