2 dage tilbage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Pige2009

twinboys skriver:

ja det gør det ..... weeeeeeee

De unger får det som blommen i et æg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

twinboys

Baagøe skriver:

De unger får det som blommen i et æg

Anmeld

15. december 2011

Kløver

twinboys skriver:

Ja så er det på fredag at jeg har sidste arbejdsdag som kommunal dagplejer... Efter 12 1/2år har jeg valgt at blive privat dagplejer...

Og iiiiiihhhh hvor jeg glæder mig, så efter en god og lang juleferie starter jeg så mit drømmejob den 2. januar 2012 med 5 skønne børn...

Vil man lure lidt så kan man se min hjemmeside her...

www.dagplejen-naturboern.dk

Majbritt

Jeg vil gerne klage over du bor helt i haderslev ;-) Hvor ser det hyggeligt ud med leg i mudder. Bliver da rigtig spændende, og tillykke med titlen som privat dagplejer
Kram

Anmeld

15. december 2011

twinboys

Maja84 skriver:

Jeg vil gerne klage over du bor helt i haderslev ;-) Hvor ser det hyggeligt ud med leg i mudder. Bliver da rigtig spændende, og tillykke med titlen som privat dagplejer
Kram

Du må skrive en klage i 5 eksemplarer og sende dem til mig... ej pjat... du må flytte til Haderslev...

Og mange tak...

Anmeld

15. december 2011

Kløver

twinboys skriver:

Du må skrive en klage i 5 eksemplarer og sende dem til mig... ej pjat... du må flytte til Haderslev...

Og mange tak...

Det er også fristende, ville elske Daniel skulle starte hvor man tydeligt kan se se omsorgen, og kærligheden for børnene. Bliver nogle heldige unger som får plads hos dig

Anmeld

15. december 2011

twinboys

Maja84 skriver:

Det er også fristende, ville elske Daniel skulle starte hvor man tydeligt kan se se omsorgen, og kærligheden for børnene. Bliver nogle heldige unger som får plads hos dig

ja mine 5 børn og deres forældre glæder sig også vildt meet...

Anmeld

15. december 2011

Faith

Spændende!

Jeg har selv mine drenge i en privat dagpleje, og de er SÅ glade for at være der. Der sker noget for dem hver eneste dag. Legestue, besøg på biblioteket, fodring af heste, tur i kirke osv osv osv.

Men hvad er egentlig fordelene ved at være privat fremfor kommunal dagpleje?

Anmeld

15. december 2011

Dot D

Det er bare såååå godt, sødeste... Det glæder mig meget på dine vegne

Anmeld

15. december 2011

Pige2009

twinboys skriver:

Mmmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.