Kan du læse korrektur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Linekocemba

Sagen er den, at jeg har sat mig ned og endelig skrevet den børnebog som jeg så længe har drømt om.

Men! Er stadig ved første udkast og har desperat brug for noget feedback/korrektur rettelse.

En ting er at have fantasien til det, noget andet er at få det skriftligt korrekt.

Mon der er en herinde der vil have tid lyst overskud til at læse korrektur.

Selvfølgelig er dette ikke noget jeg deler med alle og enhver Men et par stykker der måske har lidt relevant "erfaring". Til at hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

celkt

hej.

jeg har faktisk løst den opgave for min veninde, da hun skrev sin børnebog, - samtidig med illustrerede jeg den, så hvis du skal have hjælp til det, siger du bare til. Elsker at tegne

Nå, men smid en pb hvis det er.

Anmeld

14. december 2011

Frk.S

Alt efter hvor lang den er, kunne jeg da godt hjælpe.

Synes det kunne være rigtig sjovt. Har ingen erfaring (ud over det korrektur jeg har læst på mine egne og andres opgaver i forbindelse med min uddannelse). Men jeg er god til at stave, og stavefejl springer mig som regel i øjnene med det samme.

MEN hvis den er meget lang, kan det godt være det kommer til at knibe med at få tiden til det.
Du kan sende en PB, hvis du vil.

Anmeld

14. december 2011

Pige2009

Linekocemba skriver:

Sagen er den, at jeg har sat mig ned og endelig skrevet den børnebog som jeg så længe har drømt om.

Men! Er stadig ved første udkast og har desperat brug for noget feedback/korrektur rettelse.

En ting er at have fantasien til det, noget andet er at få det skriftligt korrekt.

Mon der er en herinde der vil have tid lyst overskud til at læse korrektur.

Selvfølgelig er dette ikke noget jeg deler med alle og enhver Men et par stykker der måske har lidt relevant "erfaring". Til at hjælpe.

Hejsa.

Jeg vil rigtig gerne hjælpe. En del af mit job er faktisk korrekturlæsning Har en kandidatgrad i International Virksomhedskommunikation. Kan også hjælpe med at formidle kontakt til et forlag, hvis det har interesse...

Du er velkommen til at skrive mig en PB

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.