åh... Min kæreste har såret mig på det groveste uden at han kan huske det....
Vil først lige fortælle lidt om vores forhold....
vi har været sammen 2½ år..Jeg er 21, han er 25...Jeg elsker ham OVERALT på jorden, og jeg er heller ikke tvivl om, at han elsker mig. Vi har lige købt hus sammen, hvilket er fantastisk...! Og jeg håber, at der snart kommer nogle børn, nu hvor vi har masser af plads! 
Min kæreste var til fødselsdag hos sin søster. Jeg valgte at blive hjemme, (en latterlig grund) vi kunne ikke få hunden passet, og søsteren bor langt væk fra os. Jeg ville ikke have, at vi tog hunden med, selvom at de sagde, at det måtte vi godt.. Det er lidt træls at man skulle holde øje med den (Måske havde jeg slet ikke lyst til at tage afsted?)...
Jeg aftalte så med en veninde, at hun kommer hjem til mig, og vi (vi er nørder) sidder og spiller Wow..og har det skide sjovt.....
Det lå lidt i luften, at vi os skulle drikke lidt og hygge.. Min kæreste kommer så hjem, og min venidnde og jeg har så aftalt, at vi har planer om at drikke ham under...
Men det klarede han fint. Normalt når han bliver fuld, kan man ikke mærke det på ham som sådan...
men men men.............. Denne gang vælger han at komme med de mest...ØV udtaleser til min veninde. Emnet er selvf. sex!
Min kæreste må godt spørge min veninde om lidt sjofle ting, fordi jeg ved, at det er for sjov!.. Han finder så ud af, at hun ikke rigtig vil have sex med sin kæreste, og det gør at han bliver MEGET nysgerrig....Det er os fint...
Jeg kommer med kommentar om, at det er flovt, at han er sådan, men min veninde siger det er OK, for hun trænger til at få snakket om det.. Vi sidder så alle tre og snakker om deres forhold og sexliv.. (De er langt ud og skide for at sige det meldt)...
Så kommer vi til at vi skal sove....Jeg er virkelig træt..Klokken er 4 om natten....og så kommer min kæreste med kommentarene:
"her i huset sover vi kun i undertøj!!! Så du skal smide toppen!!"
Han får set hendes bh, da hun skal smide den i tasken eller hvad det er og han siger:
"Du har da sexet undertøj på !!!"
Vi ligger alle tre i samme rum og de snakker videre..Jeg er bare træt..Men når jeg endelig prøver at sige noget, bliver jeg tysset ned på...Og som om de snakker FOR mig..som om jeg er en baby..
Jeg er mildest talt såret over de udtalelser, og han kan ikke huske det, og har derfor svært ved at forholde sig til, at jeg er blevet så ked af det...Han har prøvet at sige undskyld, men det går jo ikke bare over med det samme...
undskyld det blev så langt