Så har jeg været ude og se på lejlighed igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.173 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. december 2011

An&Jo

og den her var rigtig lækker, den var helt nyrenoveret, og klar til overtagelse om en måned..

MEN jeg er nummer 10 på listen, så det vil sige at der er 9 foran mig der skal sige nej til den, og det tror jeg desværre ikke helt på at de gør..

Men kryds fingre for mig.. Den var perfekt den her, med et dejligt stort køkken, lækker stue, en have foran og bagved, 3 værelser, så jeg kan få mit kontor, ja det hele var bare lækker, lækker, lækker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

betski

An&Jo skriver:

og den her var rigtig lækker, den var helt nyrenoveret, og klar til overtagelse om en måned..

MEN jeg er nummer 10 på listen, så det vil sige at der er 9 foran mig der skal sige nej til den, og det tror jeg desværre ikke helt på at de gør..

Men kryds fingre for mig.. Den var perfekt den her, med et dejligt stort køkken, lækker stue, en have foran og bagved, 3 værelser, så jeg kan få mit kontor, ja det hele var bare lækker, lækker, lækker..

Hvad for slags bolig er du på jagt efter? Kender nemlig nogle som lejer boliger ud i Aalborg, men det er jo så privat og ikke gennem boligselskab

X finger for at du får den du lige har set på

Anmeld

14. december 2011

An&Jo

duddi. skriver:

Hvad for slags bolig er du på jagt efter? Kender nemlig nogle som lejer boliger ud i Aalborg, men det er jo så privat og ikke gennem boligselskab

X finger for at du får den du lige har set på

vil gerne have et rækkehus..

og så er jeg lidt afhængig af at det skal være i en boligforening, for skal låne indskuddet ved kommunen..

men hvad har de at byde på dem du kender?? og hvor henne i Aalborg?? Jeg har jo en lille dreng, så vil gerne have en have han kan lege i.. og så skal der helst være 3 soveværelser, for jeg mangler et værelse som jeg kan bruge til kontor her hvor jeg bor nu..

Anmeld

14. december 2011

Sabina92

An&Jo skriver:

Håber I får den..

Anmeld

14. december 2011

An&Jo

Sabina92 skriver:

Håber I får den..

taak Sabina.. Det håber jeg virkelig os..

Anmeld

14. december 2011

betski

An&Jo skriver:

vil gerne have et rækkehus..

og så er jeg lidt afhængig af at det skal være i en boligforening, for skal låne indskuddet ved kommunen..

men hvad har de at byde på dem du kender?? og hvor henne i Aalborg?? Jeg har jo en lille dreng, så vil gerne have en have han kan lege i.. og så skal der helst være 3 soveværelser, for jeg mangler et værelse som jeg kan bruge til kontor her hvor jeg bor nu..

Det er hovedsagligt i midtbyen og vestbyen når de har noget. Men det er desværre ikke rækkehuse.

Anmeld

17. december 2011

Drømme

An&Jo skriver:

for at du får det

Anmeld

17. december 2011

An&Jo

Drømme skriver:

for at du får det

takker..

sidst jeg snakkede med boligforeningen var der 6 der havde sagt nej.. så håbet lever endnu

Anmeld

17. december 2011

BellaCiinea

An&Jo skriver:

Stod hhv. nr. 8, 11 og 10 til de lejligheder vi har fået

Anmeld

17. december 2011

An&Jo

IsabellaCiinea skriver:

Stod hhv. nr. 8, 11 og 10 til de lejligheder vi har fået

puha tak, det giver mig lidt større håb..

i onsdags var der 6 der havde sagt nej, så er SÅ spændt på at ringe derind på mandag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.