1 årig på kør selv ferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.936 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Anonym trådstarter

Hej. Til sommer har vi et barn på 1 år. Og da vi har muligheden for at låne en autocamper, så vil vi drage til Italien med mine forældre, og vores søn. Hvad er jeres erfaringer med kør selv ferie, og et barn på 1 år?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Anonym trådstarter

Øv ikke nogen?

Anmeld

14. december 2011

MorEllen

Vi har været på biltur med vores datter mange gange. Jeg er nordmand, og vi har kørt op til den nordlige delen af Norge tre gange med vores pige. Hun bliver et år til januar. Det har gået helt fint hver gang! Nu sist var hun 9 måneder da vi tog turen, og da skulle hun underholdes lidt mere end før. Tror det kan være en god idè med DVD i bilen..! Selv om de er små bliver de jo fenget af det.
Vores venner tog på bilferie til Italien med en etårig pige i sommers, og det gik også helt fint. Man skal bare la det ske på de smås premisser... med mange pauser og god underholdning i bilen

Anmeld

14. december 2011

MorEllen

Jeg glemte lige: hvis man er bange for at de små skal bilve meget utålmodig, så kan man jo satse på at køre de lange distancerne om natten.. da sover de forhåpentligvis

Anmeld

14. december 2011

(august)

Hej

Lyder som en dejlig ferie. Vi var af sted i sommer med en pige på 10 mdr og det gik rigtig godt. Vi kørte om natten så vi nåede et godt stykke afvejen inden det blev lyst og hun vågnede. Vi gjorde det at vi så holdt pauser på 1-1½time hvor hun kunne tumle og bruge noget energi inden hun skulle tilbage i bilen igen og sidde. Vi havde også en masse bøger og legetøj som hun kunne lege med, men hun sov nu det meste af tiden pga. at hun fik tumblet i pauserne. Det var hårdt for os men ingen problemer med at køre i 22 timer med en lille.

God tur

Anmeld

14. december 2011

Chevro

Heeej :-)

Min moster har altid taget på kørselv ferier til italien, og det har de gjort fra børnene var spæde, og der har ingen problemer været overhovedet så kan ikke se hvorfor det ikke skulle gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.