H.j.o.r.t.h + holly (hjælp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. december 2011

millemai

Nogen der ved hvordan HJORTH og holly er i størrelserne (langærmet t-shirt)? Er ved at købe noget julestøj på nettet, men jeg kender ikke mærkerne - så jeg ved ikke om de er alderssvarende eller små/store i det.

Håber der er nogen der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Mettemus

Jeg syned de er meget smalle og derfor bliver de lidt små i det... min søn passer det i hvert fald dårligt

Anmeld

14. december 2011

Rosa

Min søn er jo en slank dreng, så de passer meget fint på ham, fordi de netop er lange og smalle i det...

Anmeld

14. december 2011

Mette.

Nogen der ved hvordan HJORTH og holly er i størrelserne (langærmet t-shirt)? Er ved at købe noget julestøj på nettet, men jeg kender ikke mærkerne - så jeg ved ikke om de er alderssvarende eller små/store i det.

Håber der er nogen der kan hjælpe

Som Mettemus skriver er de begge meget smalle i modellen, men længden på ærmer og kroppen er meget svarende til størrelsen. Jeg tror bare generelt det passer bedst til "slanke" børn.

Anmeld

14. december 2011

millemai

Tusinde tak for super hurtig hjælp piger - hvad skulle man gøre uden baby? (selvom ens barn ikke er så meget baby mere...)

Anmeld

14. december 2011

millemai

Mette. skriver:

Som Mettemus skriver er de begge meget smalle i modellen, men længden på ærmer og kroppen er meget svarende til størrelsen. Jeg tror bare generelt det passer bedst til "slanke" børn.

Lige et ekstra spørgsmål til jer:

Hvis et barn er 101 cm højt, slank - men dog en god baby mave. Ville du så bestille 104 eller 110? Tænker bare om han hurtigt vil vokse ud af 104?

Anmeld

14. december 2011

millemai

Rosa skriver:

Min søn er jo en slank dreng, så de passer meget fint på ham, fordi de netop er lange og smalle i det...

Hvis et barn er 101 cm højt, slank - men dog en god baby mave. Ville du så bestille 104 eller 110? Tænker bare om han hurtigt vil vokse ud af 104?

Anmeld

14. december 2011

Mette.

millemai skriver:

Jeg tror jeg ville tage 110 så.

Emilie er 78 cm høj og hun har 86 i Hollys, selvom hun kun vejer omkring de 9 kg, og er meget spinkel. Den passer hende, og er bare lidt for lang i kroppen.

Anmeld

14. december 2011

millemai

Mette. skriver:

Jeg tror jeg ville tage 110 så.

Emilie er 78 cm høj og hun har 86 i Hollys, selvom hun kun vejer omkring de 9 kg, og er meget spinkel. Den passer hende, og er bare lidt for lang i kroppen.

tusinde tak igen

Anmeld

14. december 2011

Rosa

millemai skriver:

Åha, min søn er kun 85cm, så det tør jeg ikke rigtigt gætte på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.