hvad laver i her staten på natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Christina :-)

ja hvad sidder og laver . og hvordan kan det være i ik sover jeg kan ikk sove jeg er mega frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Thalia

Jeg havde noget arbejde der skulle laves. Nu er det sendt afsted så lige om snart går jeg i seng.

Anmeld

14. december 2011

Wimmie

Jeg er altid oppe på dette tidspunkt da jeg er vant til at arbejde aften. Nu er jeg på barsel og går stadig først i seng mellem 2 og 4 

Det skal nok snart laves om når den lille kommer til verden, så får jeg pludselig ny døgnrytme 

Bruger som regel natten på at hygge, se film, tegne, læse og ellers bare nyde freden og roen 

Anmeld

14. december 2011

Wimmie skriver:

Jeg er altid oppe på dette tidspunkt da jeg er vant til at arbejde aften. Nu er jeg på barsel og går stadig først i seng mellem 2 og 4 

Det skal nok snart laves om når den lille kommer til verden, så får jeg pludselig ny døgnrytme 

Bruger som regel natten på at hygge, se film, tegne, læse og ellers bare nyde freden og roen 

jeg brude ligge og sove har en søn der står op kl 6-7 stykker men er mega frisk

Anmeld

14. december 2011

Hasselnødden

Er B-menneske og er desværre begyndt først at kunne sove omkring kl. 2 om natten pt hvilket ikke er særvane for mit vedkommende, jeg er bare så meget mere træt pt. men er igang med bachelor og så snart jeg er hjemme og lillemanden er puttet, så laver jeg ikke andet end overspringshandlinger - Baby.dk, skam dig  og får ikke skrevet noget. Og så kører tankerne jo bare hele natten - både på bachelor og på min søns nye værelse, som er vores soveværelse nu - og så skal jeg lige have øjnene åbne og kigge rundt og se hvor meget plads der nu l i g e var mellem radiatoren og væggen...  amen suk.

Nogen der får inspiration til spørgsmål ud fra denne problemformulering:

Børnehavens fysiske, psykiske og æstetiske rammer for børns udvikling?

Har mere en dét selvf. men... ja sover jo nærmest indvendig ovenpå den sidste halvanden måneds dårlige søvn eller mangel på samme.

Anmeld

14. december 2011

4kløver

Sidder og kigger på lyn.

Anmeld

14. december 2011

4kløver skriver:

Sidder og kigger på lyn.

godt jeg ikk bor der hvor du bor

Anmeld

14. december 2011

4kløver skriver:

Sidder og kigger på lyn.

godt jeg ikk bor der hvor du bor

Anmeld

14. december 2011

Gaia

Har lige været oppe og skifte min datter og give hende lidt at drikke. Derefter var jeug selv sulten, så guffede lige et par hjemmebagte småkager. Ligger nu og venter på at trætheden igen skal melde sig . 

Anmeld

14. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg faldte i søvn på sofaen kl 8 og vågnede for en halv time siden, og nu kan jeg selvfølgelig ikke sove igen. Så nu læser jeg baby.dk og ser tv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.