Jeg skriver som Ano af hensyn til mig og familien.
Jeg har for noget tid siden, droppet kontakten til min biologiske far af mange årsager. Nu har jeg så fundet ud af, hans mor (min farmor) er afgået ved døden. Jeg har set hende mindre end 10 gange de sidste 10 år, og generelt aldrig haft noget med hende gøre, og hun har heller ikke været interesseret. har en pap-farmor jeg ser ultimativt som min farmor, og hun har været der som en sådan hele mit liv. Da jeg hørte nyheden, om min biologiske farmor, tænkte jeg bare NÅ

Føler ikke sorg eller noget som helst, tænker bare at sådan er det. Jeg synes et sted så også det var det bedste for hende da hun var syg af kræft. men ja ellers er jeg lidt ligeglad. Ment som i, jeg forholder mig ikke mere til det, end hvis det var en hvilken som helst anden fremmede, der var afgået ved døden.
Føler måske bare jeg burde føle noget, og har da haft lidt dårlig samvittighed, men på den anden side, var hun lige til det sidste, ikke interesseret i mig, tvært imod.
har ikke tænkt mig at komme til hendes begravelse, det ændrer intet i forhold til min biologiske far, men vil dog sende nogle blomster...
Men er jeg kold at have det sådan, burde jeg føle et eller andet, er ikke det mindste ked af det eller noget, burde man ik være det

jeg kendte hende jo ikke rigtig, og snakkede ikke med hende, men synes bare det måske virker hårdt og koldt at jeg er ligeglad med det

Det eneste er at jeg da synes det er synd for min far, at han har mistet både mor, datter og børnebørn indenfor samme år, men hvad jeg ved af, havde han lidt forventet, der ikke var lang tid tilbage, og hun var også ved at være godt oppe i årene (84-86 så vidt jeg husker)