hjælp hurtigt- giv flaske i nødstilfælde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du give 2 mdr. baby en flaske i nødstilfælde fremfor at give på kop eller med sprøjte..?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.119 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. december 2011

ano14316

Ville du give 2 mdr. baby en flaske i nødstilfælde fremfor at give på kop eller med sprøjte..?

problemet er at min mælkeproduktion er faldende, så jeg stimulere med pumpe for at sætte den op. årsagen er ammebrik og lillemanden er forkølet, men han skal jo have mælken selvom jeg malker ud, men er der risiko for at han ikke vil tage brystet hvis vi giver ham 1 måltid på flaske?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Sara.

Sundhedsplejersker siger at hvis børn bliver vant til flaske kan de nægte / ikke gide bryst da det er nemmere at få mælken ud af sutteflasken end af brystet....

Men hvis det drejer sig om en enkelt flaske ville jeg ikke være bange for at give den.... så er det jo bare tilbage til bryst og mon ikke flasken hurtigt bliver glemt igen? noget andet er en flaske en hel dag eller mere....

Anmeld

13. december 2011

Pige2009

Laura fik uden problemer både flaske og bryst - dog kun med min mælk i flasken, men jeg ville klart give ham flasken

Anmeld

13. december 2011

SussieThyssen

ano14316 skriver:

Ville du give 2 mdr. baby en flaske i nødstilfælde fremfor at give på kop eller med sprøjte..?

problemet er at min mælkeproduktion er faldende, så jeg stimulere med pumpe for at sætte den op. årsagen er ammebrik og lillemanden er forkølet, men han skal jo have mælken selvom jeg malker ud, men er der risiko for at han ikke vil tage brystet hvis vi giver ham 1 måltid på flaske?

Nej slet ikke.

Mine er altid blevet ammet den smule jeg havde og fik flaske for resten..ingen problemer der.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. december 2011

Maja88

ano14316 skriver:

jeg gav flaske i ja 3 uger tror jeg.. det jeg pumpede ud.. så vil sige hver 4 time fik hun skiftevis fra mit gode bryst og så næste gang flasken...

der er ikke så stor chance for de ikke vil tage brystet igen, nu man bruger brik.. så tager de ved brystet på en anden måde

Anmeld

13. december 2011

Mother-love

Jeg har stemt ja for når dit barn er to måneder og amningen kører så sker der ikke noget ved at give en enkelt flaske.

Anmeld

13. december 2011

Isabella_mor

ja det turde jeg da godt.. hvad er vigtigst.. at baby får mad. eller at baby får mad på den ene måde fremfor den anden måde.. 

villads drak BÅDE af flaske og ammede i en periode... 

og han mistede aldrig grebet om amningen... 

Anmeld

13. december 2011

Frejsmor

Det tror jeg ikke der sker noget ved i en kort periode.. Du kan evt. bruge den mindste størrelse sut, den hvor der kun er ét hul i, så skal han arbejde en smule mere for at få mælken..

Anmeld

14. december 2011

ano14316

Mange tak for jeres svar.,
det gav mig lige den ro, jeg havde behov for.
Magnus fik flasken, og brød sig ikke rigtig om den. Så jeg måtte lægge ham lidt til, så give flaske, så bryst, så flaske

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

ano14316 skriver:

da først min pige accepterede flasken da hun var 9 måneder gammel - afviste hun derefter brystet og amningen døde af den årsag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.