Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ville du give 2 mdr. baby en flaske i nødstilfælde fremfor at give på kop eller med sprøjte..?problemet er at min mælkeproduktion er faldende, så jeg stimulere med pumpe for at sætte den op. årsagen er ammebrik og lillemanden er forkølet, men han skal jo have mælken selvom jeg malker ud, men er der risiko for at han ikke vil tage brystet hvis vi giver ham 1 måltid på flaske?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laura fik uden problemer både flaske og bryst - dog kun med min mælk i flasken, men jeg ville klart give ham flasken
ano14316 skriver: Ville du give 2 mdr. baby en flaske i nødstilfælde fremfor at give på kop eller med sprøjte..?problemet er at min mælkeproduktion er faldende, så jeg stimulere med pumpe for at sætte den op. årsagen er ammebrik og lillemanden er forkølet, men han skal jo have mælken selvom jeg malker ud, men er der risiko for at han ikke vil tage brystet hvis vi giver ham 1 måltid på flaske?
Nej slet ikke.
Mine er altid blevet ammet den smule jeg havde og fik flaske for resten..ingen problemer der.
KærligstSussie
jeg gav flaske i ja 3 uger tror jeg.. det jeg pumpede ud.. så vil sige hver 4 time fik hun skiftevis fra mit gode bryst og så næste gang flasken...
der er ikke så stor chance for de ikke vil tage brystet igen, nu man bruger brik.. så tager de ved brystet på en anden måde
ja det turde jeg da godt.. hvad er vigtigst.. at baby får mad. eller at baby får mad på den ene måde fremfor den anden måde..
villads drak BÅDE af flaske og ammede i en periode...
og han mistede aldrig grebet om amningen...
Det tror jeg ikke der sker noget ved i en kort periode.. Du kan evt. bruge den mindste størrelse sut, den hvor der kun er ét hul i, så skal han arbejde en smule mere for at få mælken..
da først min pige accepterede flasken da hun var 9 måneder gammel - afviste hun derefter brystet og amningen døde af den årsag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128