dav jeg vil bar lig sig dav

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

Nessie

Hejsa, og velkommen til

Håber du bliver glad for siden, man kan nemt komme til at bruge en masse tid herinde

Det gør mig meget ondt med jeres lille dreng, men stort tillykke med den lille baby i maven, og årsdagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Millajacob

sweet skriver:

åhhh det må have været hårdt.. en kæmpe kram til dig

tak nej det var ikke lige det vi havde regnet med. når man regner med man skal til at være en lille familie så med et knips i fingrene brasser drømmen i grus... men vi føler selv vi er godt videre igennem oplevelsen og går igennem denne graviditet med oprejst pande.

Anmeld

13. december 2011

sweet

Millajacob skriver:

tak nej det var ikke lige det vi havde regnet med. når man regner med man skal til at være en lille familie så med et knips i fingrene brasser drømmen i grus... men vi føler selv vi er godt videre igennem oplevelsen og går igennem denne graviditet med oprejst pande.

puha forstår jeg virkelig godt.. nu har jeg selv tabt 6 gange dog inden jeg nåede uge 12 så det er ikke helt det samme som dig, men kan godt forstille mig hvor hårdt det er at man tager der op og regner med at komme hjem med sit barn og det hele så bare braser..

men flot i er kommet videre og har valgt at prøve igen

Anmeld

13. december 2011

Millajacob

sweet skriver:

puha forstår jeg virkelig godt.. nu har jeg selv tabt 6 gange dog inden jeg nåede uge 12 så det er ikke helt det samme som dig, men kan godt forstille mig hvor hårdt det er at man tager der op og regner med at komme hjem med sit barn og det hele så bare braser..

men flot i er kommet videre og har valgt at prøve igen

nej da! puha det var mange gange. er det lykkedes for jer eller kæmper i stadig?

føler det er en del af det at komme videre at vi er gravide igen. 

Anmeld

13. december 2011

Mother-love

Velkommen til siden man bliver dybt afhængig af. Tillykke med graviditeten og årsdagen.

Jeg kondolere over dit tab.

Anmeld

13. december 2011

Millajacob

michelledam skriver:

Velkommen til siden man bliver dybt afhængig af. Tillykke med graviditeten og årsdagen.

Jeg kondolere over dit tab.

tak tak. Håber også jeg bliver afhængig :-)

Anmeld

13. december 2011

Mother-love

Millajacob skriver:

tak tak. Håber også jeg bliver afhængig :-)

Det tror jeg du gør. Det er de fleste af os

Og tøserne herinde er bare så super gode til at svare på spørgsmål

Anmeld

13. december 2011

M (:

Velkommen til (:

Stort tillykke med graviditeten og jeres årsdag.

Kondolerer over tabet af jeres lille søn, og ønsker at lykkens vinde vil blæse i jeres retning, og at alt går planmæssigt med den lille ny (:

Anmeld

13. december 2011

Millajacob

M (: skriver:

Velkommen til (:

Stort tillykke med graviditeten og jeres årsdag.

Kondolerer over tabet af jeres lille søn, og ønsker at lykkens vinde vil blæse i jeres retning, og at alt går planmæssigt med den lille ny (:

tak skal du have M! håbr også på god vind fremover...

Anmeld

14. december 2011

Becks

Velkommen til

Hvor gør det mig inderligt ondt med jeres lille søn  

Tillykke med graviditeten og jeres årsdag

Pas på, man bliver ret hurtigt afhængig! For snart 3 år siden skulle jeg bare lige lure på siden, og ja? Jeg er her endnu

Jeg har desværre ingen børn endnu, men jeg er igang med behandling med donorsæd, så håber det snart lykkedes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.