Vil lige anbefale en babyalarm :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. december 2011

lycly

Vi fik en babyalarm til Julia (eller hun fik) i dåbsgave - fra Ikea! Den er SÅ god, virkelig. Den kan absolut intet andet end det den skal: sende og modtage. Og den er rigtig tydelig, ingen skratten osv. 

Ville bare lige anbefale den, hvis nogen står i babyalarm helvedet og ikke aner hvad I skal vælge. (Der stod vi nemlig)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Mira0911

LunaLykke skriver:

Vi fik en babyalarm til Julia (eller hun fik) i dåbsgave - fra Ikea! Den er SÅ god, virkelig. Den kan absolut intet andet end det den skal: sende og modtage. Og den er rigtig tydelig, ingen skratten osv. 

Ville bare lige anbefale den, hvis nogen står i babyalarm helvedet og ikke aner hvad I skal vælge. (Der stod vi nemlig)

Kan sige det samme.... Brugte vi også til Julie... 

Anmeld

13. december 2011

Gry91

Har også kun hørt godt om dem

pga prisen har vi også overvejet at købe den, og ja nu efter mere bekræftelse på at de er gode så bliver det nok sådan en

Anmeld

13. december 2011

Wimmie

LunaLykke skriver:

Dejligt - den har vi nemlig købt 

Anmeld

13. december 2011

Hasselnødden

Vi har en i forvejen, og den hører til skratte-riet, ikke mere end at jeg kan sove fra det - men den er snart 2 år gammel og måske jeg skulle overveje en ny - når jeg nu også skal igang med at være kreativ med hans tumlingeværelse i det nye år. Har I et billede af den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.