var ved lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. december 2011

madsenmor

så nu er jeg blevet henvist til udredning for hvorfor jeg ikke kan holde på mine graviditeter samt en gennemskyldning af mine æggeleder...

så må vi håbe at det virker... dejligt at have en læge der bare siger jamen det får vi da bare lige kigget på, jeg skal intet forsvare eller føle at jeg skal tekke om at blive hørt...

nu må vi bare håbe det virker og at vi i 2012 står med de 2 magiske streger og at spunken bliver sidene og vi snart får vores lille baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Nessie

madsenmor skriver:

så nu er jeg blevet henvist til udredning for hvorfor jeg ikke kan holde på mine graviditeter samt en gennemskyldning af mine æggeleder...

så må vi håbe at det virker... dejligt at have en læge der bare siger jamen det får vi da bare lige kigget på, jeg skal intet forsvare eller føle at jeg skal tekke om at blive hørt...

nu må vi bare håbe det virker og at vi i 2012 står med de 2 magiske streger og at spunken bliver sidene og vi snart får vores lille baby

for at de hurtigt finder ud af hvad der er galt, så I kan få en god graviditet

Anmeld

14. december 2011

Camillos

madsenmor skriver:

Dejligt med sådan en læge ... skønt . Jeg krydser alt, fingre , tæer, ben og hårødder for det snart kan lykkes! 

En ting er at blive gravid og have 2 streger i vores tilfælde... en anden ting er at kunne holde på spiren hele vejen igennem! 

Anmeld

14. december 2011

madsenmor

Nessie skriver:

for at de hurtigt finder ud af hvad der er galt, så I kan få en god graviditet

ja det ville være dejligt men lige nu er det enligt bare rart at der sker et eller andet nu hvor det ser ud til at problemet ikke kun er tilstopper æggeleder men også noget der forhinder mig at holde på de spunker der vælger at gøre bolig hos mig.....

Anmeld

14. december 2011

madsenmor

Camillos skriver:

Dejligt med sådan en læge ... skønt . Jeg krydser alt, fingre , tæer, ben og hårødder for det snart kan lykkes! 

En ting er at blive gravid og have 2 streger i vores tilfælde... en anden ting er at kunne holde på spiren hele vejen igennem! 

ja det er ski da noget rod.... ved du hvorfor du ikke kan holde på dine graviditeter????

Anmeld

15. december 2011

Camillos

madsenmor skriver:

ja det er ski da noget rod.... ved du hvorfor du ikke kan holde på dine graviditeter????

Jeg har ingen anelse overhovedet..... 

Jeg ved kun jeg har PCOS.. men det burde ikke blive ved at have den store betydning, når man først er blevet gravid... 

Så jeg skal lige tabe mig lidt og så skal jeg i gang med noget hormon behandling 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.