nogen med forstand på skat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. december 2011

heaven

jeg har en mand der har været ude og spille som dj, til et par firmajulefrokoster....

ialt skal han betale b-skat (går da ud fra det er b-skat??) af 6800 kr.... hvordan gør vi/han det??

Jeg har kigget på hjemmesiden, og manden har ringet til skat - jeg kan ikke finde noget jeg kan brugee på hjemmesiden, og jeg er ikke helt sikker på mandens forklaring - han snakker om han skal betale det som restskat?? FISK??

Nogen der ved noget??

Jannie - der gerne vil have orden i tingene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

marcipandrengen

Han skal angive det som "Anden personlig indkomst" på hans selvangivelse. Når dette er gjort udløser det en restskat, som skal indbetales hurtigst muligt, da der kommer renter på restskatten allerede fra d. 1/1 2012 (nye regler).

Anmeld

13. december 2011

heaven

marcipandrengen skriver:

Han skal angive det som "Anden personlig indkomst" på hans selvangivelse. Når dette er gjort udløser det en restskat, som skal indbetales hurtigst muligt, da der kommer renter på restskatten allerede fra d. 1/1 2012 (nye regler).

jamen tak..... det lyder jo nemt nok.... kommer der et girokort med det samme fra skat eller hvordan med selve betalingen??

Anmeld

13. december 2011

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
heaven skriver:

jamen tak..... det lyder jo nemt nok.... kommer der et girokort med det samme fra skat eller hvordan med selve betalingen??

Han kan også lave en frivillig indbetaling med dankort via skats så et han fri for at få et skattesmæk næste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.