Robot konkurrencen er slut :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

serinasmor

fine forslag ...

hver en stemme tæller så brug din

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

wamse

Jeg har stemt 3, men kunne den ikke få de fødder fra baby.dk's logo på maven, som nr. 1 og nr. 2 fx har

Anmeld

3. januar 2012

mariamiss6

Altså SKAL det være en robot?

Kunne man ikke bare bruge loget?

Jeg forestiller mig sådan her, bare fødderne lidt større.... Jeg kunne lave dem større, de blev uskarpe, så hvis man ender med at overveje det (selvom konkurrencen er udløbet) tror jeg jeg ville lave fødderne større...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. januar 2012

marloutti

Jeg har stemt nr 6. Synes den ser så rar ud....

Anmeld

3. januar 2012

Isabella_mor

mariamiss6 skriver:

Altså SKAL det være en robot?

Kunne man ikke bare bruge loget?

Jeg forestiller mig sådan her, bare fødderne lidt større.... Jeg kunne lave dem større, de blev uskarpe, så hvis man ender med at overveje det (selvom konkurrencen er udløbet) tror jeg jeg ville lave fødderne større...

ej ja det er meget bedre, og så kan vinderen af den fine robot jpo alligevel bare få sit 6 mdrs gratis plus halløj.... 

Anmeld

3. januar 2012

nilletøz

Har stemt nr 3

Men synes alle sammen er flotte på hver sin måde

Anmeld

4. januar 2012

mariamiss6

isabellamor skriver:

ej ja det er meget bedre, og så kan vinderen af den fine robot jpo alligevel bare få sit 6 mdrs gratis plus halløj.... 

Nemlig, og jeg har jo allerede plusprofil, så jeg vinder ikke noget på præmien alligevel hehehe... Jeg giver den gerne videre til den der vandt afstemningen

Men altså, ikke dermed sagt at det SKAL være mit forslag... Jeg tænker bare at der jo ikke er noget der sige baby.dk bede end baby.dk og de fødder der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.