Gode ideer til noget Frokost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.399 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. december 2011

Trine89

Jeg skal bruge nogle gode ideer til noget man kan lave til frokost.? 

Jeg skal have besøg af mødregruppen på torsdag og så skal vi have noget frokost. 

Det skal helst ikke være noget som tager vildt lang tid at lave da jeg ikke gider stå i køkkenet hele tiden mens de er her og de kommer allerede kl 11. så hvis det der noget man kan forberede inden da og så lave det færdig sår'n lidt tid inden vi vil spise så ville det være super. OG så skal ikke være noget tærte da jeg lavede det sidst vi var her. 

og rugbrød med pålæg syntes jeg også bare er for kedeligt.

Kom med nogle ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Jakob'sMor

Trine89 skriver:

Jeg skal have besøg af mødregruppen på torsdag og så skal vi have noget frokost. 

Det skal helst ikke være noget som tager vildt lang tid at lave da jeg ikke gider stå i køkkenet hele tiden mens de er her og de kommer allerede kl 11. så hvis det der noget man kan forberede inden da og så lave det færdig sår'n lidt tid inden vi vil spise så ville det være super. OG så skal ikke være noget tærte da jeg lavede det sidst vi var her. 

Kom med nogle ideer

Hvad med lækre kylling/ bacon og skinke/ost i et lækkert ciabatta brød, di kan stege kyllingen og bacon dagen før eller om morgen læg dem sammen med dressing, salat, agurk, tomat og revet gulerod, så kan du bare lade dem stå på køl ind til i skal have dem

Anmeld

13. december 2011

M (:

Trine89 skriver:

Kom med nogle ideer

Eller en/nogle lækre tærter? Dejen og fyldes kan forberedes i forvejen, og hældes sammen og bages når de kommer, eller du kan bage dem på forhånd (evt. fryse dem) og så bare varme dem, når mødregruppen kommer..

Anmeld

13. december 2011

MinNoah

pitabrød?Skær agurker, gulerødder mm. ud dagen i forvejen... Køb skinkestrimler/ kyllingstrimler og noget dressing - så er der serveret

Anmeld

13. december 2011

Trine89

Jakob'sMor skriver:

Hvad med lækre kylling/ bacon og skinke/ost i et lækkert ciabatta brød, di kan stege kyllingen og bacon dagen før eller om morgen læg dem sammen med dressing, salat, agurk, tomat og revet gulerod, så kan du bare lade dem stå på køl ind til i skal have dem

Det er ikke nogen helt dum idé

Anmeld

13. december 2011

Trine89

M (: skriver:

Eller en/nogle lækre tærter? Dejen og fyldes kan forberedes i forvejen, og hældes sammen og bages når de kommer, eller du kan bage dem på forhånd (evt. fryse dem) og så bare varme dem, når mødregruppen kommer..

Lavede Tærter sidste gang vi var hos mig

Anmeld

13. december 2011

Jakob'sMor

Trine89 skriver:

Det er ikke nogen helt dum idé

Nope, lavede det en gang til min og de var kæmpe succes

Anmeld

13. december 2011

Trine89

MinNoah skriver:

pitabrød?Skær agurker, gulerødder mm. ud dagen i forvejen... Køb skinkestrimler/ kyllingstrimler og noget dressing - så er der serveret

Se det er jo en god ide  

Anmeld

13. december 2011

Trine89

Jakob'sMor skriver:

Nope, lavede det en gang til min og de var kæmpe succes

Det må jeg lige overveje.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.