Grød med mm, hvordan er det lige?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. december 2011

MetteMe

...når man er på farten og skal have grøden med. Kan man på nogen måde forberede den og så genvarme grøden? Jeg laver den fra "bunden" på majsmel og med mm, men det er jo lidt besværligt at sku låne gryder osv hver gang man er på besøg hos nogen. Er bare bange for at spolere al det gode i mælken ved at opvarme den i micro, eller er det ok? Hvis du har gode råd eller viden herom modtages det med kyshånd

God jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

MetteMe

Anyone?

Anmeld

14. december 2011

MetteMe

slet ingen med et råd?....

Anmeld

14. december 2011

Chr-Hei

Jeg laver en masse grød og flere forskellige af gangen jeg fryser ned og opvarmer i micro... Det syntes min SP er en rigtig god ide og løsning så man ikke står skal kokkerere hvergang den lille skal have en potion.. Og derved tager jeg bare en kop med grød med der hvor vi nu skal hen

Anmeld

14. december 2011

MetteMe

Chr-Hei skriver:

Jeg laver en masse grød og flere forskellige af gangen jeg fryser ned og opvarmer i micro... Det syntes min SP er en rigtig god ide og løsning så man ikke står skal kokkerere hvergang den lille skal have en potion.. Og derved tager jeg bare en kop med grød med der hvor vi nu skal hen

Tak for svar Men laver du det også med modermælk? For der er vist noget om at mælken ikke har så godt af at blive opvarmet i micro...

Anmeld

14. december 2011

Chr-Hei

MetteMe skriver:

Tak for svar Men laver du det også med modermælk? For der er vist noget om at mælken ikke har så godt af at blive opvarmet i micro...

Jeg laver med modermælkserstatning da jeg ikke kan amme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.