Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nadia&Daniel skriver: Jeg fik afvide af kundeservice, at jeg bare skulle skrive retur til afsender, og at jeg IKKE skulle betale ny porto..
Jeg fik afvide af kundeservice, at jeg bare skulle skrive retur til afsender, og at jeg IKKE skulle betale ny porto..
Wow. Det var da en god service
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Wow. Det var da en god service
Man må bare ikke åbne pakken overhovedet..
Stumpen skriver: Jeg har glemt at afbestille månedens bog og har nu fået besked fra bogklubben om at den er sendt.. Hvordan returnerer jeg den uden at skulle betalte for det?? Kan jeg det i dag?? -Anja..
Jeg har glemt at afbestille månedens bog og har nu fået besked fra bogklubben om at den er sendt..
Hvordan returnerer jeg den uden at skulle betalte for det?? Kan jeg det i dag??
-Anja..
Hvilken bogklub er det??
Nadia&Daniel skriver: Hvilken bogklub er det??
Fantastisk... troede bare der var kommet nye regler..
Det er Rasmus klump bogklub, men nu hører den ind under gyldendalsbørnebogklubber eller nowet i den stil...
Stumpen skriver: Fantastisk... troede bare der var kommet nye regler.. Det er Rasmus klump bogklub, men nu hører den ind under gyldendalsbørnebogklubber eller nowet i den stil...
Jeg snakkede med GYLDENDALS kunderservice imorges, hun sagde at jeg kunne nægte modtagelse og sende grastis tilbage, også selvom de bare har efterladt pakken på min adresse.. Ellers er nummeret: 70 11 00 33 - og HUSK ikke at sige at du har glemt at afbestille
Madam Blå skriver: Sæt kryds over modtager (dig) og skriv returpå Så får du en regning på portoen, og ikke for bogen. Har selv gjort det maaange gange. Er en klovn til at huske at afbestille bøgerne..
Sæt kryds over modtager (dig) og skriv returpå
Så får du en regning på portoen, og ikke for bogen. Har selv gjort det maaange gange. Er en klovn til at huske at afbestille bøgerne..
Du lyder som om du har lidt styr på det, hvis nu jeg har modtaget bogen og pakket den op, og gerne vil returnere den. Hvad gør jeg så? Lægger jeg den bare i en kuvert, skriver returadressen på (står på deres hjemmeside) og lægger en seddel om at jeg ønsker at returnere den?
Har ikke betalt girokortet endnu, så egentlig bør jeg vel bare skulle betale for at sende den retur?
Nadia&Daniel skriver: Jeg snakkede med GYLDENDALS kunderservice imorges, hun sagde at jeg kunne nægte modtagelse og sende grastis tilbage, også selvom de bare har efterladt pakken på min adresse.. Ellers er nummeret: 70 11 00 33 - og HUSK ikke at sige at du har glemt at afbestille
Så går jeg på posthuset med returnere den sender de så en regning for porto ringer jeg bare og brokker mig over at jeg fik at vide af en af deres kundeSERVICEmedarbejdere at jeg kunne returnere den frit
Nadia&Daniel skriver: Man må bare ikke åbne pakken overhovedet..
Nej, men det er jo også ligemeget, hvis man alligevel ikke vil have den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128