jeg har lidt af et underligt spørgsmål 
min dreng på 3½ måned har altid eeelsket at pludre og smile til mig fra morgen til aften. vi sad gerne næsten alle hans vågne timer og bare "snakkede". nu er han jo selvfølgelig blevet mere interesseret i at kigge på alt muligt andet, hvilket jeg forstår! men nu er det som om han sgu ikke gider sidde der mere og bare "snakke" med mig. han vrider sig og brokker sig til jeg går rundt med ham og viser ham forskellige ting han kan se og føle på. Klart! Men når far så kommer hjem, er min søn ellevild! så skal der snakkes og smiles, men så snart jeg så går hen og deltager, brokker han sig med det samme.
- nu har far været syg i en uges tid, og så er min søn altså også blevet "træt" af at se på ham
og han har de sidste to dage bare brokket sig når vi har snakket til ham. selvfølgelig har der været en stund eller to hvor det har kunne lade sig gøre 
min lillesøster kom forbi i formiddags og min søn og hende hyggede sig heldt vildt i næsten en time.
mit spørgsmål er egentligt bare - kan han kede sig af at snakke med mig, det samme ansgit hver dag? jeg prøver at gøre mig interesant ved at sige sjove lyde osv. det gør en smule ondt i hjertet!
nogle der har prøvet noget i den dur? 
Anmeld