Når man kommer lidt i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

Anonym trådstarter

Philla skriver:

Først får du et stort kram! - jeg tænker, hvordan ville din kæreste have det, hvis du sagde de samme ting til ham? Det vigtigeste for mig i et parforhold er, at man er ligeværdige. Og det lyder ikke som om, at I er det her. Hvor er støtten til dig omkring din vægt? Har du sagt til ham, at det gør dig ked af at høre de ting, som han siger til dig? Jeg tænker også, at der må være noget godt i jeres parforhold siden du bliver hos ham? Du fik min ærlighed - og det var kærligt ment 

altså han mener jo at jeg stiller for få krav til ham?? men synes bare ikke at et forhold går ud på at stille krav til hinanden, men kan da være jeg tager fejl..

men som jeg sagde til ham, hvis jeg stiller en masse krav op, og han indretter sig under dem, så er han pludselig ikke den person jeg faldte for mere, og så kan jeg jo ikke garantere at jeg stadig bryder mig om ham??

har sagt det til ham, og han kender os til min tidligere anoreksi, så han burde jo være lidt mere støttende vil jeg mene..

og ja, der er jo også noget godt, for når han kan holde sådanne udtalelser for sig selv, har vi det jo rigtig godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Anonym trådstarter

HopinWishin skriver:

Jeg sys ikk det lyder som en nyforelskelse Nærmere som nogen der har været sammen i evigheder....

Sys næsten du skal finde dig en der sys det er helt ok  at du er som du er =)

synes os det føles som om vi har været sammen i evigheder, for det er bare alt for hurtigt blevet hverdag, hvis man kan sige sådan

Anmeld

13. december 2011

Anonym trådstarter

Malou&Anders skriver:

det der siger man bare ikke og slet ikke til en som er anoraksi ofre eller gammel ihvertfald, det er jeg selv og jeg ved selv hvor en hård kamp det er og komme ud af den og er tit ved og få tilbage fald. har dog ikke været uheldig og veje for meget vejer stadig lidt for lidt. men det han siger er slet ikke iorden. min kæreste har aldrig sagt sådan til mig. og jeg kan finde på og gå op og handle i morgenhår og natbukser hvis det skulle være, gøre ikke særlig mege ud af mig selv. og det har han det fint med. Han tager der jo udlukkende kun for det ydre hvis han vil have du skal gøre mere ud af dig selv og alt skal sidde godt og du ikke må tage mere på.. han er da slet ikke sådan en man skal leve sammen med hvis han ikke kan leve med man får lidt deler hist og her og man ikke lige gider bruge 5 timer på et wc for at se lækker ud. eller lige have tøj på der sidder godt. 

du fortjener en som ikke kun tager dig for det ydre og en ordenlig  til dig 

det at jeg kom op og veje for meget, er at jeg i min "raske" periode har været gravid og har så ikke formået at komme af med alle kiloene igen før nu her..

men nej jeg vil gerne have en der kan holde ud at jeg går og er lidt søndagsgrim osv, og som kan acceptere at jeg ikke altid har overskuddet til at gøre en hel masse ud af mig selv..

Anmeld

13. december 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Først et 

Jeg kan i hvert fald godt forstå, at du er kommet i tvivl! De udtalelser ville gøre, at jeg ville smide ham på porten... Det ville jeg ikke finde mig i - og slet ikke med din fortid  

Hver dag skal du være bange for, at tage på og have det forkerte tøj på? Nej nej... Du skal finde dig en sød kæreste som elsker dig uanset hvordan du ser ud, hvad tøj du går i osv. 

men han er jo også sød.. ihvertfald det meste af tiden.. det er jo ikke fordi han siger sådan til mig hver dag, men at han holder ved at det er sådan han har det så viser det måske ret meget at han tager mig for udseendets skyld, og det er jo ikke i min interesse..

Anmeld

13. december 2011

Anonym trådstarter

Lollo1987 skriver:

Ville ikke selv acceptere det.

MEN det jeg synes får mine alarm klokker til at ringe er at i kun har været sammen 2 måneder i burde være snot hamrene forelske, og opfører jer som kaniner forstå mig ret.

Hvis du allerede er i tvivl tror jeg selv at du har svaret, nemlig at han ikke er den du skal leve dit liv sammen med

Op på hesten igen, når selv tilliden ikke er helt i top er det sidste du har brug for en der kritiserer dig

ja burde vi ikke netop opføre os som kaniner??

det sagde mine veninder også da jeg drøftede det med dem.. :/
vi burde jo knalde hver evig eneste dag..

men du har nok ret.. han er nok bare ikke den jeg skal være sammen med..

Anmeld

13. december 2011

Bambii

Anonym skriver:

Hmm ja hvor skal jeg starte??

Jeg er helt vildt med min kæreste ingen tvivl om det, jeg er ikke nået dertil hvor jeg kan sige at jeg elsker ham endnu, men vi har os kun været sammen i knap 2 mdr..
Men her de sidste dage er jeg blevet vildt meget i tvivl..
Hvis vi har sex én gang i ugen, så er jeg heldig!! Jeg er en af dem der synes sex er en meget vigtig ting i et forhold, og fungerer det ikke, kan resten heller ikke fungere.. Jeg har et behov der hedder ihvertfald nogle gange om ugen, og ikke bare én gang i ugen..

Derudover er han kommet med nogle ret uheldige udtalelser på det sidste.. Jeg kæmper med vægten, og med mad i det hele taget.. Jeg har haft anoreksi for nogle år tilbage, og da jeg endelig kom i behandling endte jeg med at veje lidt mere end jeg burde, og det har været utrolig svært for mig at acceptere, så jeg har været på noget kur i samarbejde med lægen osv, og er nu endelig ved at nå ned på en vægt både lægen og jeg kan enes med..
Men min kæreste har jo været så flink at sige at hvis jeg tog for meget på blev han nødt til at gå fra mig, og det holder han på.. Han mener ikke han kan have en tyk kæreste..

Derudover har han også fået sagt at han ikke synes jeg gør nok ud af mig selv i hverdagen.. :O Dette giver han udtryk for ved at sige at man godt kan bruge lidt mere end 10 minutter på badeværelset om morgenen.. :O Han har også kommenteret mit tøj, og er der noget han ikke bryder sig om så siger han det, men han siger til gengæld også hvis han synes noget sidder godt på mig..

Har forsøgt at snakke med ham om det, men han holder fast i at det er sådan det er, og hvis ikke jeg kan holde den vægt jeg har nu, så smutter han..

Iih ja, så nu er jeg bare blevet rigtig meget i tvivl om, om det er det rigtige..

Det det kunne jeg selv have skrevet for et halvt år siden! Det er præcis hvad jeg har levet med i 2 år.. Hvis du har brug for noget støtte og nogle gode råd er du velkommen til at skrive privat  

Da jeg boede sammen med min x fok jeg også hele tiden af vide at jeg vat for tyk og jeg godt kunne bruge mere tid på mig selv og sådan nogen ting.. Han blev ved med at sige at han ikke kunne være sammen med en pige der var tyk.. Men han støttede ikke op om det overhovedet.. 

Inden jeg startede på efterskole var jeg også en meget lille pige, men jeg tog meget på, da jeg startede på p-piller.. Så jeg kom til at veje lidt for meget da jeg stoppede.. Men jeg var stadig okay størrelse da mig og min x fandt sammen.. Vi kunne godt lide at gå ud og spise og spiste rimelig usundt, så jeg tig hurtig nogle ekstra kilo på.. 

Da jeg så gerne ville tabe mig og han brgyndte ar sige jeg skulle tabe mig ellers ville han ikke være sammen med mig, støttede han mig slet ikke.. HAn tværede det bare i hovedet på mig at jeg vejede for meget og kom med en masse hentydninger, hvis vi var ude at spise og sådan noget.. 

Sender et stort Til dig 

Du skriver bare hvis du har brug for at snakke med en som har sat i samme situation  

Anmeld

13. december 2011

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

det at jeg kom op og veje for meget, er at jeg i min "raske" periode har været gravid og har så ikke formået at komme af med alle kiloene igen før nu her..

men nej jeg vil gerne have en der kan holde ud at jeg går og er lidt søndagsgrim osv, og som kan acceptere at jeg ikke altid har overskuddet til at gøre en hel masse ud af mig selv..

lige præcis man gider da ikke hele tiden og gøre noget ud af sig selv.. men en rigitg fyr elsker jo en selvom man er total søndagsgrim eller har lidt hist og her.. og hvis i kun har været sammen i to måneder burde i være så nyforelsket at i havde haft mere sex ihvertfald og han ikke gik og sagde alle de ting. synes du fortjerner en som tager dig for den du er.. 

Anmeld

13. december 2011

Hougaard92

Anonym skriver:

Hmm ja hvor skal jeg starte??

Jeg er helt vildt med min kæreste ingen tvivl om det, jeg er ikke nået dertil hvor jeg kan sige at jeg elsker ham endnu, men vi har os kun været sammen i knap 2 mdr..
Men her de sidste dage er jeg blevet vildt meget i tvivl..
Hvis vi har sex én gang i ugen, så er jeg heldig!! Jeg er en af dem der synes sex er en meget vigtig ting i et forhold, og fungerer det ikke, kan resten heller ikke fungere.. Jeg har et behov der hedder ihvertfald nogle gange om ugen, og ikke bare én gang i ugen..

Derudover er han kommet med nogle ret uheldige udtalelser på det sidste.. Jeg kæmper med vægten, og med mad i det hele taget.. Jeg har haft anoreksi for nogle år tilbage, og da jeg endelig kom i behandling endte jeg med at veje lidt mere end jeg burde, og det har været utrolig svært for mig at acceptere, så jeg har været på noget kur i samarbejde med lægen osv, og er nu endelig ved at nå ned på en vægt både lægen og jeg kan enes med..
Men min kæreste har jo været så flink at sige at hvis jeg tog for meget på blev han nødt til at gå fra mig, og det holder han på.. Han mener ikke han kan have en tyk kæreste..

Derudover har han også fået sagt at han ikke synes jeg gør nok ud af mig selv i hverdagen.. :O Dette giver han udtryk for ved at sige at man godt kan bruge lidt mere end 10 minutter på badeværelset om morgenen.. :O Han har også kommenteret mit tøj, og er der noget han ikke bryder sig om så siger han det, men han siger til gengæld også hvis han synes noget sidder godt på mig..

Har forsøgt at snakke med ham om det, men han holder fast i at det er sådan det er, og hvis ikke jeg kan holde den vægt jeg har nu, så smutter han..

Iih ja, så nu er jeg bare blevet rigtig meget i tvivl om, om det er det rigtige..

Det havde jeg bestemt ikke fundet mig i !!

Synes godt nok ikke han kan være bekendt at komme med sådan nogle udtagelse, så er han da ikke det værd at samle på .

Anmeld

13. december 2011

Anonym trådstarter

Malou&Anders skriver:

lige præcis man gider da ikke hele tiden og gøre noget ud af sig selv.. men en rigitg fyr elsker jo en selvom man er total søndagsgrim eller har lidt hist og her.. og hvis i kun har været sammen i to måneder burde i være så nyforelsket at i havde haft mere sex ihvertfald og han ikke gik og sagde alle de ting. synes du fortjerner en som tager dig for den du er.. 

vil jo også mene at vi stadig burde opføre os som totalt nyforelskede, men det gør vi slet ikke..

Anmeld

13. december 2011

Anonym trådstarter

JuliaHougaard92 skriver:

Det havde jeg bestemt ikke fundet mig i !!

Synes godt nok ikke han kan være bekendt at komme med sådan nogle udtagelse, så er han da ikke det værd at samle på .

nej bliver nok nødt til at snakke med ham om det igen..

for det sårer mig faktisk mere end jeg lige troede til at starte med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.