Voksi pose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. december 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
mrsminimus skriver:

Hej allesammen jeg har en voksi pose jeg gerne vil sælge den har aldrig været brugt det er en model aktiv nogen der kunne være interesseret??? kom frisk med et bud???

Hvad er din mindste pris?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

mrsminimus

Aisha skriver:

Hvad er din mindste pris?

det ved jeg ikke kom med et bud???

Anmeld

13. december 2011

mrsminimus

CKH skriver:

Har du evt et billede? Og hvad farve er den? Og hvor i landet kommer du fra? hehe

Kommer fra fyn men sender gerne hvis det er... den er sort...

Anmeld

13. december 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
mrsminimus skriver:

det ved jeg ikke kom med et bud???

Jeg er ikke så god til at byde  byder altid under så folk bliver fornærmet... Hvor i landet er du fra?

Anmeld

13. december 2011

mrsminimus

Aisha skriver:

Jeg er ikke så god til at byde  byder altid under så folk bliver fornærmet... Hvor i landet er du fra?

nej nej bliver skam ikke sur alle har jo ret til at kom med det bud de syntes er rimeligt...

Anmeld

13. december 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
mrsminimus skriver:

nej nej bliver skam ikke sur alle har jo ret til at kom med det bud de syntes er rimeligt...

Det er ikke til mig selv men til min lillebror som bliver far om 2 uger. Men jeg venter og ser hvad de andre byder

Anmeld

13. december 2011

mrsminimus

okay det er også bare iorden...

Anmeld

13. december 2011

Bruus

mrsminimus skriver:

Hej allesammen jeg har en voksi pose jeg gerne vil sælge den har aldrig været brugt det er en model aktiv nogen der kunne være interesseret??? kom frisk med et bud???

Jeg vil gerne byde 450,- 

Anmeld

13. december 2011

mrsminimus

MDybvad skriver:

Jeg vil gerne byde 450,- 

ville gerne lidt højere da den er helt ny og mine svigerforældre selv har givet 1000,- for den da de købte den...

Anmeld

13. december 2011

Bruus

mrsminimus skriver:

ville gerne lidt højere da den er helt ny og mine svigerforældre selv har givet 1000,- for den da de købte den...

Okay, det var mere på baggrund af denne side (http://www.bilka.dk/Boern/Transport/Koerepose/Voksi-Aktive-pose-Armygr%C3%B8n--66656000020(Purchase_Other_DS)?pfdatetime=2011-12-13T10:00:22&pf=kelkoo&utm_source=kelkoodk&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Voksi%20Aktive%20pose%20Armygr%F8n&cmpid=pris_kelkoo_B%C3%B8rn) at jeg tænkte det var rimeligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.