jeg har ikke stemt noget... endnu...
det med at tabe og vinde er i mine øre en dårlig undskyldning (ja jeg er hudløs ærlig lige nu) men jeg mener ikke at du ved denne ene begivenhed en gang om året kan lære dit barn og vinde eller tabe... det tror jeg du skal bruge resten af året på...
min bror og jeg har altid fået en mandel hver til jul... indtil vi blev "for gamle" og vi har aldrig haft problemer med at lære at tabe og vinde...
tror tilgengæld at det på sigt bliver et problem hvis de andre børn får en mandel og din datter ikke gør... så kommer hun måske til at undre sig hvorfor hun ikke får en og om hun ikke er lige så god som dem...
jeg ved ikke hvad vi selv gør... da jeg er temlig delt... det samme gælder ideen med at give børn en af deres julegaver inden resten får... for da jeg var barn var vores mandelgave noget vi kunne hygge os med og lege med indtil vi måtte åbne julegaver... og det syntes jeg fungere rigtig godt... men mine små fætre og kusiner får både en mandelgave (tit slik) og en gave fra træet... og det gør bare at de åbner den og fået en spil til playstation eller noget andet og så plager om at åbne en til og en til og en til... og det sys jeg er værer end at få en "snydemandel"
Anmeld