Opskrift på tærte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.912 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. december 2011

livhemdrup

Hej

Jeg ville rigtig gerne lave en tærte som indeholder skinke i strimler og bacon i tern men har aldrig lavet tærte før så tænkte om der var nogen herinde som havde en opskrift jeg ku få? og hvad får man til tærte hvis det skal laves til aftensmad??

på forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Saram

Følger lige med, kunne virkelig godt snart spise tærte !

Anmeld

13. december 2011

livhemdrup

Saram skriver:

Følger lige med, kunne virkelig godt snart spise tærte !

ja ikke  en har bare aldrig selv lavet en. Så er en smule på bar bund.

Anmeld

13. december 2011

Billemyre

Har ikke lige en opskrift, men hvis man googler 'skinketærte' kommer der masser af gode links 

Jeg synes personligt det er lækkert bare med en god grøn salat til - Og her i vinterhalvåret gerne en med noget solidt grønt i f.eks. rødbeder, jordskokker, bønner, gulerødder eller kål - Og evt. drysset med nødder!

Anmeld

13. december 2011

livhemdrup

Billemyre skriver:

Har ikke lige en opskrift, men hvis man googler 'skinketærte' kommer der masser af gode links 

Jeg synes personligt det er lækkert bare med en god grøn salat til - Og her i vinterhalvåret gerne en med noget solidt grønt i f.eks. rødbeder, jordskokker, bønner, gulerødder eller kål - Og evt. drysser med nødder!

okay, tak det lyder os super lækkert jeg prøver at goggle tak for svar

Anmeld

13. december 2011

Billemyre

livhemdrup skriver:

okay, tak det lyder os super lækkert jeg prøver at goggle tak for svar

Selv tak
Og velbekomme 

Anmeld

13. december 2011

christinak

Vi får tit denne tærte herhjemme den er så gohttp://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=7148

Anmeld

13. december 2011

patella

Man kan købe tærtedej færdig i Netto, eller købe dem som pulver, hvor der bare skal tilsættes vand. Og så putter du bare noget fyld i som f.eks. denne  http://arla.dk/opskrifter/Tomattarte/ hvor du evt. erstatter nogle af tomaterne med skinke i strimler eller bacon som du har svitset først :-) Man kan også bruge hytteost i stedet for a38. Go fornøjelse - og ja en god grøn salat til er virkelig lækkert

Anmeld

13. december 2011

livhemdrup

Tusind tak for opskrifterne alle sammen. Glæde mig til at skulle lave den og se om familien kan lide den.

Anmeld

13. december 2011

HelenaJ

livhemdrup skriver:

Tusind tak for opskrifterne alle sammen. Glæde mig til at skulle lave den og se om familien kan lide den.

Hvis du har iPhone, så download rema 1000 app.. Der er jordens bedste tærte - som oven i købet skulle være rigtig sund ifølge diætister!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.