Livrem/bælte til tumling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.294 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. december 2011

merichs

Kan man få smarte bælter (eller bare en alm. livrem) til en tumling på 14 mdr  Har købt nogle fede bukser til Chanel men de falder ned om knæerne på hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

SussieThyssen

merichs skriver:

Kan man få smarte bælter (eller bare en alm. livrem) til en tumling på 14 mdr  Har købt nogle fede bukser til Chanel men de falder ned om knæerne på hende

Jeg har altid brugt seler til mine i den alder, for de har jo slet ingen talje, så det hjælper lige fedt med bælte

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. december 2011

merichs

SussieThyssen skriver:

Jeg har altid brugt seler til mine i den alder, for de har jo slet ingen talje, så det hjælper lige fedt med bælte

Kærligst
Sussie

Nå ja, haha, godmorgen Marlene

Anmeld

13. december 2011

SussieThyssen

merichs skriver:

Nå ja, haha, godmorgen Marlene

Hehe..ja man kan jo ikke huske det hele

Anmeld

13. december 2011

Mamalou

Vi har købt et bælte til Lucca i H&M. Hun er godt nok 4 år nu, men hun har brugt det et stykke og er sikker på, at de også sælges i mindre størrelser

Anmeld

13. december 2011

merichs

Mamalou skriver:

Vi har købt et bælte til Lucca i H&M. Hun er godt nok 4 år nu, men hun har brugt det et stykke og er sikker på, at de også sælges i mindre størrelser

Må se hvad jeg kan finde. Synes det er ærgeligt hvis hun ikke kan bruge bukserne... Synes også det er lidt underligt at de er SÅ store i maven, for synes ikke hun er tynd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.