"Overtøj" til nyfødt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

MissTas

Camulla skriver:

Jeg har termin om 1 måned og 1 dag og regner jo med, at det er rigtig koldt når vi skal hjem fra sygehuset. Så jeg kom lige til at tænke på, hvad man egentlig pakker baby ind i, når han skal i autostolen og hjem? Vi har nærmest ikke købt noget nyt tøj, da vi har en dreng i forvejen, men han er født om sommeren... Hmm... Hvad har I andre gjort??

hvis du går ind på bestsellers hjemmeside og under name it, newborn og så overtøj .. så kommer der nogle dragter frem endda med 50% og de er rigtig lækre

Der er blandt andet den der hedder Newborn Mikkel cord wholesuit, som der er 50% på.. den har vi købt til prinsessen (selvfølgelig bare i tøsefarver)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Camulla

MissTas skriver:

hvis du går ind på bestsellers hjemmeside og under name it, newborn og så overtøj .. så kommer der nogle dragter frem endda med 50% og de er rigtig lækre

Der er blandt andet den der hedder Newborn Mikkel cord wholesuit, som der er 50% på.. den har vi købt til prinsessen (selvfølgelig bare i tøsefarver)

Kan ikke finde den der hedder Mikkel wholesuit, kun en jakke...?

Men har også bestilt den jeg har sat billede ind af over dit første indlæg  

Anmeld

13. december 2011

MissTas

Camulla skriver:

Kan ikke finde den der hedder Mikkel wholesuit, kun en jakke...?

Men har også bestilt den jeg har sat billede ind af over dit første indlæg  

ja, det så jeg efter jeg havde skrevet, hehe .. den er også virkelig lækker den du har fundet

Anmeld

13. december 2011

Camulla

MissTas skriver:

ja, det så jeg efter jeg havde skrevet, hehe .. den er også virkelig lækker den du har fundet

Tusind tak Synes også vældig godt om den  

Anmeld

13. december 2011

bøgelund

Camulla skriver:

Ja, det er også det jeg tænker, han skal have på... Havde nemlig sådan en til min store dreng, da han var lille, men den er jo bare ikke lille nok...

Har ledt på nettet for at finde en, men kan ikke finde en  Ved du hvor jeg kunne kigge??

vi havde købt den i h&m.. så der kan du prøve.. vi havde den i str 50.. så den passede nogenlunde.. 

vi har den desværre ikke mere, ellers måtte du gerne få den.. 

Anmeld

14. december 2011

Camulla

bøgelund skriver:

vi havde købt den i h&m.. så der kan du prøve.. vi havde den i str 50.. så den passede nogenlunde.. 

vi har den desværre ikke mere, ellers måtte du gerne få den.. 

Det var rigtig sødt af dig

Men har også købt en nu. Hvis du går lidt tilbage til side 1, kan du se den. Og så har jeg lige bestilt uldluffer og uldfutter... Det bliver så godt!

Anmeld

16. december 2011

Tona

Jeg har termin om 1 måned og 1 dag og regner jo med, at det er rigtig koldt når vi skal hjem fra sygehuset. Så jeg kom lige til at tænke på, hvad man egentlig pakker baby ind i, når han skal i autostolen og hjem? Vi har nærmest ikke købt noget nyt tøj, da vi har en dreng i forvejen, men han er født om sommeren... Hmm... Hvad har I andre gjort??

Anmeld

16. december 2011

Camulla

Amandas-mor skriver:

Hi hi... Ville du have skrevet noget??

Anmeld

16. december 2011

Skouboe

Cuddle pose - det er den mest geniale opfindelse ever!

Anmeld

17. december 2011

Tona

Camulla skriver:

Hi hi... Ville du have skrevet noget??

Hov...hvor mærkeligt...  

Jeg havde bare skrevet hvad Amanda havde på hjem fra sygehuset (kørepose, vanter og hue) men jeg kan se at du har købt en fin kørepose selv nu  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.