25 års fødselsdag; Kanel.. Hjælp.. inspiration søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.046 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. december 2011

Mor Christa

Heej piger.
Min kæreste fylder 25 til februar. Jeg pønser lidt på, at holde et suprise party for ham hjemme i hans hjem-omegn (vestjylland).
Jeg er igang med at finde ud af, om det evt kan blive holdt hjemme hos hans bedste kammerat og så med en masse af hans gode venner.
Da han har fødselsdag en søndag vil vi hole festen om lørdagen.
Jeg har aftalt med svigermor, at hun tager Victor og hun vil gerne være med til at dække over historien, så vi bilder kæresten ind, at vi tager op til hans forældre for at fejre fødselsdag.
NÅ! nu kommer det svære så. Jeg har ikke lige holdt sådan en fest for nogen før, så jeg er slet ikke på kendt grund.

Søger derfor nogle ideer til hvad man kan lave?
Hvordan skal det foregå?
Er der nogen der har været til en fest hvor der skete noget ekstra sjovt?
Nogen der har holdt sådan et suprise party?
Jeg ved egentlig ikke helt hvad jeg søger.. men bare noget inspiration.
Er på baaar bund!!!

Håber nogen vil komme med et eller andet!?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

B&J

uhhh det minder mig blodt om jeg snart fylder 25 føj da hihihihih..

men super fed ide du har fået dig og håber i får en fed fest... men kender desværre ikke så meget til sådan nogle lege men opper den lige for dig i håb om du får nogle ideer

Anmeld

14. december 2011

Mor Christa

B&J skriver:

uhhh det minder mig blodt om jeg snart fylder 25 føj da hihihihih..

men super fed ide du har fået dig og håber i får en fed fest... men kender desværre ikke så meget til sådan nogle lege men opper den lige for dig i håb om du får nogle ideer

hhe hvor er du sød
mange tak! Jeg ved heller ikke om jge søger lege som sådan.. tror bare jeg søger nogle personlige beretninger om en suprise party de har været med til eller holdt for andre
Synes sgu det er svært at planlægge sådan noget! 

Anmeld

14. december 2011

B&J

MissChrista skriver:

hhe hvor er du sød
mange tak! Jeg ved heller ikke om jge søger lege som sådan.. tror bare jeg søger nogle personlige beretninger om en suprise party de har været med til eller holdt for andre
Synes sgu det er svært at planlægge sådan noget! 

jaa det kan jeg godt forstå du syntes men håber da i får givet ham et stort suprise

Anmeld

14. december 2011

wamse

Jeg har været med til at arrangere et surprice party for en kammerat  for nogle år siden. 

Vi havde lejet nogle festlokaler, og bestilt mad til ca 40 mennesker. Vi havde rigeligt af drikkevarer.

Anmeld

14. december 2011

Mor Christa

wamse skriver:

Jeg har været med til at arrangere et surprice party for en kammerat  for nogle år siden. 

Vi havde lejet nogle festlokaler, og bestilt mad til ca 40 mennesker. Vi havde rigeligt af drikkevarer.

hvad bildte I ham ind at han skulle? altså tænker når man er på vej til festen? og råbte i alle sammen så SUPRIIISE eller er det for kikset?

Anmeld

14. december 2011

wamse

MissChrista skriver:

hvad bildte I ham ind at han skulle? altså tænker når man er på vej til festen? og råbte i alle sammen så SUPRIIISE eller er det for kikset?

vi havde hans mor med på ideen, og hun havde bedt ham om, at køre hende ud forbi der ude, for hun skulle lige ind med noget, og så bedte hun ham om at gå med ind

Så stod vi alle og skreg surprice..............

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.