FUCK jeg er sur!!! Jeg har opsagt mit bredbånd hos telmore, fordi jeg har fået et brev, personligt adresseret til mig, fra Waoo fiberbredbånd. De sendte mig en folder med tilbud på forbindelse og oplyste i brevet at jeg skulle benytte tilbudet inden 31.12 ellers ville det koste almindelig pris. Så jeg skyndte mig at bestille - sendte blanketten tilbage 24/11, for jeg har GLÆDET mig til at få en hurtigere og billig forbindelse!
Inden jeg sendte, havde jeg ringet og spurgt til leveringstiden - 10-12 dage i mit område var svaret. Så jeg ringede med det samme og opsagde det nuværende telmore, hvilket jo så stopper 24/12. På den måde blev der lige 14 dages overlap. Hvilket sådan set er ganske heldigt!!
For Waoo kan ikke levere på min adresse. Jeg har lige ringet og undret mig over, at jeg ikke har hørt noget som helst, for med "10-12 dage" så burde jeg som minimum have hørt noget nu... Men de kunne da også se at der i dag er afsendt et brev om, at de ikke kan levere forbindelsen alligevel, fordi der ikke er gravet kabler ned - overhovedet. "som det ser ud nu, ved vi slet ikke hvornår der bliver det"
Han fik rigtig mange, ikke særlige pæne ord med på vejen, uproffesionelt blev i hvert fald nævnt en gang eller to, som værende et af de pænere ord!
Og hvad så nu? Jeg vil faktisk helst ikek have Telmore mere, så det er fint det er opsagt - men hvad skal vi så have. Hvad har I? Hvor meget hastighed, hvad giver I, og hvordan bruger I det? (trådløst, til bærbar, kun til Iphone osv...)
Vi er to pc'ere på, trådløst begge to, og skal kunne spille, surfe, uploade billeder til fremkaldelse og sådan uden det tager 4 dage....
/!(¤&%(&/(¤&&/#
Anmeld