Hurtig hjælp - bredbånd!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. december 2011

AnneBJ

FUCK jeg er sur!!! Jeg har opsagt mit bredbånd hos telmore, fordi jeg har fået et brev, personligt adresseret til mig, fra Waoo fiberbredbånd. De sendte mig en folder med tilbud på forbindelse og oplyste i brevet at jeg skulle benytte tilbudet inden 31.12 ellers ville det koste almindelig pris. Så jeg skyndte mig at bestille - sendte blanketten tilbage 24/11, for jeg har GLÆDET mig til at få en hurtigere og billig forbindelse! 

Inden jeg sendte, havde jeg ringet og spurgt til leveringstiden - 10-12 dage i mit område var svaret. Så jeg ringede med det samme og opsagde det nuværende telmore, hvilket jo så stopper 24/12. På den måde blev der lige 14 dages overlap. Hvilket sådan set er ganske heldigt!!

For Waoo kan ikke levere på min adresse. Jeg har lige ringet og undret mig over, at jeg ikke  har hørt noget som helst, for med "10-12 dage" så burde jeg som minimum have hørt noget nu... Men de kunne da også se at der i dag er afsendt et brev om, at de ikke kan levere forbindelsen alligevel, fordi der ikke er gravet kabler ned - overhovedet. "som det ser ud nu, ved vi slet ikke hvornår der bliver det"
Han fik rigtig mange, ikke særlige pæne ord med på vejen, uproffesionelt blev i hvert fald nævnt en gang eller to, som værende et af de pænere ord!

Og hvad så nu? Jeg vil faktisk helst ikek have Telmore mere, så det er fint det er opsagt - men hvad skal vi så have. Hvad har I? Hvor meget hastighed, hvad giver I, og hvordan bruger I det? (trådløst, til bærbar, kun til Iphone osv...)

Vi er to pc'ere på, trådløst begge to, og skal kunne spille, surfe, uploade billeder til fremkaldelse og sådan uden det tager 4 dage.... 

/!(¤&%(&/(¤&&/#

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Trine89

Vi har hos Dansk Kabel Tv og det er det eneste sted vi kan få fra da vi SKAL have det gennem antennestikket. da vi ikke har noget telefonstik i lejligheden

Vi har en 20 mbit og 2 mbit i opload. og vi giver lige lidt over 600 kroner hver 3. mdr. 

Det er mere end fint til os.. Vi har en Stationær som er på kabel. to bærbar og to telefoner på det trådløse..

Anmeld

13. december 2011

netdaddy

Vi har hos Fullrate og det kører uden problemer.

Vi har lige opgraderet til en løsning med op til 8 Mbit download og op til 1 Mbit upload til kun 179,- kr. om måneden og det er inklusiv fastnet abonnement, men selvfølgelig uden brugt taletid.

Du kan for 400,- kr. (tror jeg det er) få en trådløs router med.

Det fungerer uden problemer og man er altid informeret om planlagte nedetider (servicering af nettet) og i tilfælde af nedbrud får man altid en SMS om hvornår man forventer det er løst, og igen en SMS når problemet så er løst.

Kan klart anbefale dem.

Anmeld

13. december 2011

AnneBJ

Tak for svaret begge to! Jeg valgte i samråd med kæresten at ringe til Telmore og annullere opsigelsen.

Vi kører på 10/1 lige nu og kan ikke nøjes med mindre, ej heller finde det billigere .. 

Anmeld

13. december 2011

netdaddy

AnneBJ skriver:

Tak for svaret begge to! Jeg valgte i samråd med kæresten at ringe til Telmore og annullere opsigelsen.

Vi kører på 10/1 lige nu og kan ikke nøjes med mindre, ej heller finde det billigere .. 

Hos Fullrate får 12 Mbit download og 1 Mbit upload til samme pris som du giver for 10/1 Mbit hos Telmore...

Anmeld

13. december 2011

AnneBJ

netdaddy skriver:

Hos Fullrate får 12 Mbit download og 1 Mbit upload til samme pris som du giver for 10/1 Mbit hos Telmore...

Men jeg ved ikke hvilken kundeservice mm. jeg får... Den er jeg fint tilfreds med hos Telmore, og også tilfreds med min downloadhastighed - jeg ville gerne bare have noget mere i upload

Anmeld

14. december 2011

Andyboy

Telmore er et godt bud - jeg mener dog ikke at Telmore tager nye bredbåndskunder ind - du skal derfor måske forberede dig på at det potentielt kan blive lukket ned på et tidspunkt. Skal du have højere upload vil jeg anbefale dig TDC internet eller Dansk net - der begge giver en 20/2 forbindelse til 249,- pr. måned

Anmeld

14. december 2011

Alexander071106sMor

Vi har Telenor hvor vi kører med 10/10 til omkring 200,- om måneden (mener jeg, kan ikke huske det....)

Anmeld

14. december 2011

Emil Jensen

Hej Anne. Der findes flere alternativer men ved jo ikke om alle internt udbydere dækker dit område. Du kan se denne samenligning af bredbånd priser. TDC internet har rigtig god serice, men er lidt dyrere end mange af konkurrenterne. 

Nu ved jeg ikke mange I er som ksal bruge internet? I kunne jo overveje  mobilt bredbånd, her er er priserne ved at være ret billige og Oister har nogle ret gode tilbud. Problemet er at man kun kan være en på nettet ad gangen og at man kun har et begrænset data forbrug, men de fleste vil ikke over skride 10 Mbit data som Oister tilbyder.

Man kan løse problemet med at der kun kan være en på nettet ad gnagen ved at investere i en 3g trådløs router, den fungerer ligesom en almindelig trådløs router, man tilslutter bare USB-modemet til router.

Håber du kan bruge det til noget

Anmeld

14. december 2011

AnneBJ

Andyboy skriver:

Telmore er et godt bud - jeg mener dog ikke at Telmore tager nye bredbåndskunder ind - du skal derfor måske forberede dig på at det potentielt kan blive lukket ned på et tidspunkt. Skal du have højere upload vil jeg anbefale dig TDC internet eller Dansk net - der begge giver en 20/2 forbindelse til 249,- pr. måned

Tak - det vil jeg da lige prøve at kigge på, jeg kunne godt bruge lidt mere upload

Jeg har Telmore i forvejen, så de dropper mig vel ikke bare som kunde?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.