Røverkøb :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

MissTas

rikkeregnbue skriver:

Jeg må hellere lige ind og kigge!

ja man kan slet ikke lade være med at købe tøj til den lille prinsesse.. iiih

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

MissTas skriver:

ja man kan slet ikke lade være med at købe tøj til den lille prinsesse.. iiih

Jeg kender godt følelsen! Jeg har allerede købt ALT for meget tøj til prinsessen, og jeg ved jeg får mere af andre... Meeeeeeeen alligevel går jeg lige ud og køber LIDT mere

Kunne efterhånden åbne en butik med ren pigetøj

Anmeld

13. december 2011

MissTas

rikkeregnbue skriver:

Jeg kender godt følelsen! Jeg har allerede købt ALT for meget tøj til prinsessen, og jeg ved jeg får mere af andre... Meeeeeeeen alligevel går jeg lige ud og køber LIDT mere

Kunne efterhånden åbne en butik med ren pigetøj

haha..har det på samme måde .. kan simpelthen ikke lade være hehe.. vi kan åbne en butik sammen hihi.. tror allerede jeg har tøj nok indtil hun er 6 mrd og hun er ikke engang født endnu hehe ups

Anmeld

13. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

MissTas skriver:

haha..har det på samme måde .. kan simpelthen ikke lade være hehe.. vi kan åbne en butik sammen hihi.. tror allerede jeg har tøj nok indtil hun er 6 mrd og hun er ikke engang født endnu hehe ups

Min er heller ikke født endnu  Altså... Jeg siger bare... Jeg har allerede en hel papkasse fyldt med tøj bare til hende, så har jeg en hel blekasse (af de dersens kæmpekøb) mere med tøj til hende, og så har jeg en stor pose med tøj også... Og jeg har lige købt noget mere ved en herinde i dag

UPS!

Anmeld

13. december 2011

maria_wlt

MissTas skriver:

ja, sikkert nok meeen har faks købt alt vi har brug for indtil hun er 4-5 mrd. har ikke kunne lade være, så er godt dækket ind hehe.. faldt bare lige over denne, da den kun stod til 149 kr. :O

Gør som jeg... Køb dragte og bodyer til Januar i str 74-80.. 

Alle det mærketøj Ene har nu er tilbud (minimum 50%)

Så er det sjovt

Anmeld

13. december 2011

MissTas

maria_wt skriver:

Gør som jeg... Køb dragte og bodyer til Januar i str 74-80.. 

Alle det mærketøj Ene har nu er tilbud (minimum 50%)

Så er det sjovt

lyder som en rigtig god ide tror også jeg venter til januar med at købe mere.. for det er sq en dyr fornøjelse når man ved hvilke mærker man vil ha ..

tak for tippet

Anmeld

13. december 2011

MissTas

rikkeregnbue skriver:

Min er heller ikke født endnu  Altså... Jeg siger bare... Jeg har allerede en hel papkasse fyldt med tøj bare til hende, så har jeg en hel blekasse (af de dersens kæmpekøb) mere med tøj til hende, og så har jeg en stor pose med tøj også... Og jeg har lige købt noget mere ved en herinde i dag

UPS!

hehe ja, det er voldsomt.. jeg har også tre store kasser med tøj bare til hende plus en hel puslekommode fyldt også hehe ..

Anmeld

13. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

MissTas skriver:

hehe ja, det er voldsomt.. jeg har også tre store kasser med tøj bare til hende plus en hel puslekommode fyldt også hehe ..

Alt vores til hende er pakket ned ligenu, da vi flytter om 2 dage  Men jeg tror vi er meget glade for at have købt en hel kommode til hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.