Juhuuu, jeg fik det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg har tidligere lavet denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/149530pi1/ordet-er-frit/julehjaelp-svar-paa-ansoegning.aspx

..Og i dag fik jeg svar fra Frelsens Hær om at jeg får julehjælp! 

Jeg er simpelthen bare så glad! Jeg må dog indrømme at jeg er lidt "flov" over at skulle hente den personligt men det må jeg bare æde (Det er også derfor at tråden er anonym )

Jeg har også søgt hos Mødrehjælpen men får jeg det, har jeg tænkt mig at ringe og sige at de skal give det til nogle andre. Jeg har kun brug for hjælp fra et sted men søgte for at være på den sikre side

Andre der har fået svar i dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg har tidligere lavet denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/149530pi1/ordet-er-frit/julehjaelp-svar-paa-ansoegning.aspx

..Og i dag fik jeg svar fra Frelsens Hær om at jeg får julehjælp! 

Jeg er simpelthen bare så glad! Jeg må dog indrømme at jeg er lidt "flov" over at skulle hente den personligt men det må jeg bare æde (Det er også derfor at tråden er anonym )

Jeg har også søgt hos Mødrehjælpen men får jeg det, har jeg tænkt mig at ringe og sige at de skal give det til nogle andre. Jeg har kun brug for hjælp fra et sted men søgte for at være på den sikre side

Andre der har fået svar i dag?

hvor er det bare dejligt for dig! Tillykke med det

Anmeld

13. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Det er slet ikke noget at være flov over

Men tillykke med det!

Anmeld

13. december 2011

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

hvor er det bare dejligt for dig! Tillykke med det

Tak

Anmeld

13. december 2011

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Det er slet ikke noget at være flov over

Men tillykke med det!

Nej, det ved jeg godt men jeg har altid kunne/ville klare mig selv så derfor er jeg sådan lidt, ikke flov men betuttet over det

Til næste år behøver jeg sansynligvis ikke at søge og i går har jeg jo været en af dem, de har kunne se trængte, så jeg er glad for at jeg fik søgt

Anmeld

13. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Nej, det ved jeg godt men jeg har altid kunne/ville klare mig selv så derfor er jeg sådan lidt, ikke flov men betuttet over det

Til næste år behøver jeg sansynligvis ikke at søge og i går har jeg jo været en af dem, de har kunne se trængte, så jeg er glad for at jeg fik søgt

Jeg kan godt forstå dig, tror jeg selv ville have det på samme måde hvis jeg på et tidspunkt skulle søge julehjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.