Hva tænker i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. december 2011

Anonym trådstarter

Hej.

Ja sagen er den at jeg er alene mor og da jeg fik fra mit barns far tog jeg en hurtig beslutning om flytte i den her lejlighed jeg bor i nu.

Men sagen er den jeg næsten ikke kan få det til køre rundt økonomisk.

Mit barn og jeg har boet der siden august. Jeg er på su, for forhøjet su og så har jeg en husleje på 6400 og så kommer el ved siden af.

Jeg har næsten ingen ting at leve for.

Jeg har i tankerne og finde et andet sted at bo så vi har lidt mere og gøre med og så til et sted der er mere børnevenligt.

Men hva tænker i om at flytte igen.

Jeg har nævnt det for min dagplejemor og hun mener godt mit barn ville kunne klare det da vores ting jo er med og jeg er der, og mit barn er ikke rigtig mærket af at mor og far er gået hvert til sit.

H*n er et meget stærkt barn.

?? Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej.

Ja sagen er den at jeg er alene mor og da jeg fik fra mit barns far tog jeg en hurtig beslutning om flytte i den her lejlighed jeg bor i nu.

Men sagen er den jeg næsten ikke kan få det til køre rundt økonomisk.

Mit barn og jeg har boet der siden august. Jeg er på su, for forhøjet su og så har jeg en husleje på 6400 og så kommer el ved siden af.

Jeg har næsten ingen ting at leve for.

Jeg har i tankerne og finde et andet sted at bo så vi har lidt mere og gøre med og så til et sted der er mere børnevenligt.

Men hva tænker i om at flytte igen.

Jeg har nævnt det for min dagplejemor og hun mener godt mit barn ville kunne klare det da vores ting jo er med og jeg er der, og mit barn er ikke rigtig mærket af at mor og far er gået hvert til sit.

H*n er et meget stærkt barn.

?? Hjælp

Anmeld

13. december 2011

Leneur

Anonym skriver:

Søg boligsikring....

Anmeld

13. december 2011

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Søg boligsikring....

Det får jeg. og kan stadig ikke få det til hænge sammen

Anmeld

13. december 2011

1977

Profilbillede for 1977

Hvis du ikke har råd til din lejelighed skal du selvfølgelig flytte Dit barn er nok ligeglad, sålænge du følger med. Vi flyttede med vores da han var knap 1 år, og der var ingen problemer. Jeg tror ikke det betyder så meget at omgivelsene ændre sig.

Anmeld

13. december 2011

Leneur

Anonym skriver:

Det får jeg. og kan stadig ikke få det til hænge sammen

Så er det måske nok også fint nok at finde noget andet. Din søn skal nok kunne vænne sig til det nye sted.

Anmeld

13. december 2011

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Hvis du ikke har råd til din lejelighed skal du selvfølgelig flytte Dit barn er nok ligeglad, sålænge du følger med. Vi flyttede med vores da han var knap 1 år, og der var ingen problemer. Jeg tror ikke det betyder så meget at omgivelsene ændre sig.

Okay dejligt at høre.. Var så bange for jeg ville fremstå som en dårlig mor fordi vi skal flytte igen.

Anmeld

13. december 2011

Gry91

Leneur skriver:

Søg boligsikring....

Det var også min første tanke  

som enlig plejer man som regel at kunne få en god slat

Anmeld

13. december 2011

Alexander071106sMor

Vi har "udsat" Alexander for 2 flytninger, og han har bare taget det i stiv arm begge gange. 1. gang var han 8 måneder gammel, og her sidste gang var han lige blevet 4.

Så længe vi fik lavet hans værelse først, og fik overstået hele flytningen på en dag, og kom på plads med det samme, havde vi ingen problemer med at flytte...

Det har nok også noget at gøre med, at han var utryg der hvor vi boede før efter en stor brand lige neden under os, så han ville ikke sove om aftenen.

Så jeg synes bestemt du skal vægle at flytte til noget der er billigere, det fungerer jo ikke at du ikke har nogen penge...

Håber du finder en løsning

Anmeld

13. december 2011

Leneur

Gry91 skriver:

Det var også min første tanke  

som enlig plejer man som regel at kunne få en god slat

Det er nemlig det man kan...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.