40 i feber, kan det virkelig være pga. tænder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.871 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. december 2011

Anonym trådstarter

Hej..

Min søn kom hjem fra dagpleje igår, med feber. Han lagde så på sofaen hele aften igår med 39 i feber, gad ikke spise eller noget.. Både jeg og dagplejemoderen tror han er ved at få hans 2 års tænder.. Ser nemlig sådan ud, og han stikker  meget fingerene ind i munden og siger av..

Men i dag har han sq 40 i feber.. Får de virkelig så høj feber pga tænder? Han har aldrig haft problemer med de andre tænder. (han har 16)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

Hej..

Min søn kom hjem fra dagpleje igår, med feber. Han lagde så på sofaen hele aften igår med 39 i feber, gad ikke spise eller noget.. Både jeg og dagplejemoderen tror han er ved at få hans 2 års tænder.. Ser nemlig sådan ud, og han stikker  meget fingerene ind i munden og siger av..

Men i dag har han sq 40 i feber.. Får de virkelig så høj feber pga tænder? Han har aldrig haft problemer med de andre tænder. (han har 16)

Tænder kan sagtens give 40 i feber .. hos min dreng er tænderne skyld i rød numse, snotnæse, ekstrem hoste om natten, hedeture og direkte feber ...

Bare træls er det

Anmeld

13. december 2011

mulle85

det kan sagtens være pga dem, min søn døjede hver gang han fik tænder, men det kan jo så også være han er syg, der er jo en del influenza i omløb pt

Anmeld

13. december 2011

Caroline86

Herhjemme hedder den også 40 i feber når Laura får bisser det er skide hårdt, men vi trøster os med at det snart er overstået!!!!!

Anmeld

13. december 2011

Zafir

Det tror jeg godt kan være tænder... Herhjemme er det jo helvede på jord, når de vokser...

NU skal vi til tandlægen på mandag, fordi han er bekymret over hvor de bliver af (det er mor og far også!!!), men altså - de vokser et par dage, hvor hun har mega feber og shite også holder de pause lææææænge ... og sådan kan der gå månedsvis med at få et par tænder.

Men hvis han ikke ser ud tila t fejle andet, så er det nok bisser.

God bedring og panodil til ham

Anmeld

13. december 2011

TaAsJu

Som de andre skriver så ja det kan det nemt.. Her hjemme er det høj feber omkring de 40 og snot over det hele og en meget pyllret Fie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.