Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mangler ord
(du siger bare til hvis du mangler en knapt 2-årig til en tegning )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: mangler ord (du siger bare til hvis du mangler en knapt 2-årig til en tegning )
WOW! Blev helt målløs.. Du er virkelig god til det der tegning
Malunsesmutti skriver: WOW! Blev helt målløs.. Du er virkelig god til det der tegning
Laura. skriver: Så fik jeg sørme lavet en tegning mere. Tror jeg må udvide projektet og prøve at tegne babyer istedet for..
Så fik jeg sørme lavet en tegning mere. Tror jeg må udvide projektet og prøve at tegne babyer istedet for..
Det er jo for sindssygt!!! Det ser så skide realistisk ud, jeg troede det var et billede først! Hvor er du bare en knaldhamrende dygtig kunstner!!
Mor til Mike <3 skriver: Det er jo for sindssygt!!! Det ser så skide realistisk ud, jeg troede det var et billede først! Hvor er du bare en knaldhamrende dygtig kunstner!!
Hold da k*** hvor er det SMUKT. Du er virkelig god
Frk.Jensen. skriver: Hold da k*** hvor er det SMUKT. Du er virkelig god
Har du tegnet det?? Det er jo vanvittigt!! Hold op, hvor flot mand. Ja, jeg er tom for ord! Det er smukt!
Camulla skriver: Har du tegnet det?? Det er jo vanvittigt!! Hold op, hvor flot mand. Ja, jeg er tom for ord! Det er smukt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128