Må jeg ha lov at skide i fred?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

nilletøz

TAK for et skønt morgen grin!

Glædlig til dig også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Vial

For fanden Totte!!! Hahaha

Det var da noget af en tråd at starte med på Baby.dk.

Kram

Anmeld

13. december 2011

sandorff

Hvied skriver:

Kender i det? Morgenen går som den plejer. Knægten vækker min mand og jeg, og vi står stille og roligt op. Han får sin morgenflaske og bliver skiftet, hvorefter han ligger og leger i sin kravlegård. Så spiser jeg selv morgenmad og skal selvfølgelig på toilet. Min mand er netop blevet færdig med badet og siger farvel mens knægten glad ligger og pludre i kravlegården. I det øjeblik min mand lukker døren sker det! Jeg sidder på tønden blålilla i hovede, for jeg ved at nu sker det. Ganske rigtigt - knægten stikker i et hyl. Jeg råber til ham at jeg kommer lige om lidt, og forsøger virkelig at gøre mig færdig! Mor kommer lige om lidt! Mor kommer lige om lidt! Stressniveauet stiger stødt mens maven kramper og toilletrullen minder mest om en snurretop. Endelig får jeg trukket ud, lavet en skyndsom håndvask og styrter ind til drengen som nu glad ligger og smiler op til en. Alle stresshormonerne forsvinder langsomt ud af kroppen, og ens hjerte smelter at det dejlige smil. Så blev det alligevel en god dag.

Glædelig jul allesammen

hahahaha. superfed læsning!

Anmeld

13. december 2011

Hvied

Vial skriver:

For fanden Totte!!! Hahaha

Det var da noget af en tråd at starte med på Baby.dk.

Kram

Hehe jeg har mine øjeblikke

Anmeld

13. december 2011

Clisolka

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.