Su fødselsklip - Kontanthjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. december 2011

Anonym trådstarter

Hvis man er blevet tildelt de famøse fødselsklip ved su, er der så nogen af jer der ved om man kan fortryde det, og søge kontanhjælp i stedet for ??

Er der nogen af jer der ved hvad der bedst kan kan betale sig økonomisk når loftet blir fjernet ?? 

Knus en meget forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Maja88

nej så skal du jo droppe ud af din uddannelse så kan du..altså søge KH.

dine fødselsklip svarer til dine barselspenge..

Anmeld

13. december 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

nej så skal du jo droppe ud af din uddannelse så kan du..altså søge KH.

dine fødselsklip svarer til dine barselspenge..

Ja det ved jeg. Jeg tænker bare. Jeg får udbetalt 4840,- på su. Kan max låne 2897,-  Det er i alt 7737,- Og det er jo ikke ret meget med 2 børn. 

Det kunne måske bedre betale sig for mig at søge kh ?? Der får jeg da 9000,- ?? Uden lån, Men så ved jeg ikke hvad jeg kan få når loftet er fjernet i tilskud til dagpleje og husleje.. 

Jeg ved faktisk ikke hvad der bedst kan betale sig økonomisk, og det er måske det jeg søger råd om. Jeg kan jo sagtens bare stoppe uddannelsen, og søge ind på ny. Jeg skal alligevel starte forfra når jeg skal starte igen. 

Men 1000 tak for svar

Anmeld

13. december 2011

Maja88

Anonym skriver:

Ja det ved jeg. Jeg tænker bare. Jeg får udbetalt 4840,- på su. Kan max låne 2897,-  Det er i alt 7737,- Og det er jo ikke ret meget med 2 børn. 

Det kunne måske bedre betale sig for mig at søge kh ?? Der får jeg da 9000,- ?? Uden lån, Men så ved jeg ikke hvad jeg kan få når loftet er fjernet i tilskud til dagpleje og husleje.. 

Jeg ved faktisk ikke hvad der bedst kan betale sig økonomisk, og det er måske det jeg søger råd om. Jeg kan jo sagtens bare stoppe uddannelsen, og søge ind på ny. Jeg skal alligevel starte forfra når jeg skal starte igen. 

Men 1000 tak for svar

men du vidste vel inden at du ikke fik mere???

Anmeld

13. december 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

men du vidste vel inden at du ikke fik mere???

Ja, men da jeg er forsørger i forvejen har jeg hele tiden fået dobbelt su-lån. Men det kan man ikke få med fødselsklip, og den info har jeg først fået i dag. Så det er derfor jeg er i vildrede omkring hvad jeg skal stille op. 

Anmeld

13. december 2011

Anonym trådstarter

opop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.