Hejsa piger
Jeg er lige anonym pga historien.
Jeg går pt på skole under uddannelse. Når jeg er færdig på skolen til foråret, er det meningen jeg skal tilbage til samme sted, hvor jeg har været i praktik. Der har jeg ca. været i 1½ år.
For et halvt års tid siden søgte min chef en ansat, der kunne erstatte mig, mens jeg var væk på skole.
Her forleden dag, fortalte min chef mig, at han overvejede at fyre vedkommende, da han ikke synes at vedkommende levede op til "kravene" og nævnte en masse ting, som han flere gange havde påpeget overfor den ansatte, som den ansatte så ikke havde gjort alligevel, også skyldt skylden på mig eller nogle andre ansatte, i stedet for at tage ansvar, for at vedkommende måske havde lavet en fejl eller andet..
Jeg har tænkt over dette nogle dage.. Og jeg har spekuleret over, hvorfor min chef fortæller mig dette? Er det fordi han har tillid til mig, søger min mening, er generelt én der snakker med alle andre om problemet, før han snakker med personen selv, eller måske noget helt andet?
Jeg synes selvfølgelig det er rigtig rart at blive betroet til på den måde, men samtidig kan jeg ikke lade være med at tænke "hvad nu hvis det var mig, han snakkede med en anden om?"
Såeh, hvad tror i?
Anmeld