Hvad tænker du når du læser dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. december 2011

Anonym trådstarter

FREE TO GOOD HOME:

2 year old child. Genuine reason, I've just got a new puppy so no longer have the time for the child. Think puppy may be allergic to child, also worried the child may bite the puppy. Child is potty trained and up to date on all shots. Needs home by tomorrow or it'll be put to sleep. Thanks!

YOU WOULDN'T DO THIS TO A CHILD SO WHY DO YOU SEE IT AS ACCEPTABLE TO DO IT TO AN ANIMAL!!. If you can't dedicate 10-15 years to a animal don't get one!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

mariamiss6

Jeg tænker at den har jeg set en milliard gange, på dansk, på facebook.....

Og at jeg ikke helt ved hvad det er du vil med dit spørgsmål?

Anmeld

13. december 2011

hekran

Jeg tænker, at i min verden kan et barn ikke sammenlignes med et kæledyr. Not even close!

Anmeld

13. december 2011

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Jeg tænker at den har jeg set en milliard gange, på dansk, på facebook.....

Og at jeg ikke helt ved hvad det er du vil med dit spørgsmål?

høre folks meninger?

Anmeld

13. december 2011

Christina.78

Ved jeg måske får hug, men ville heller ikke bare aflevere mit kæledyr, bare fordi jeg fik barn..

Nogwet andet hvis det bider mit barn uden grund..men det er jo en anden diskussion..som ejer, så hund..

Anmeld

13. december 2011

Maja88

Marita skriver:

Jeg tænker, at i min verden kan et barn ikke sammenlignes med et kæledyr. Not even close!

lige præcis....

Anmeld

13. december 2011

B&J

et barn er ikke et kæledyr, men kunne ikke finde på at skaffe af med mit kæledyr selv om jeg følte jeg ikke havde tid så må jeg skaffe tiden det er jo mit valg at købe et kæledyr og få et barn

Anmeld

13. december 2011

DK

Jeg tænker:

Jeg ville vælge mit barn over min hund ANYTIME! Så hvis det viste sig at hunden ikke var "børnevenlig" og snappede efter mit barn ect. så røg hunden straks ud! Ligesom kæresten ville hvis han snappede efter barnet

Naturligvis skal man ikke købe en hund hvis man på forhånd ved at man ikke gider have den længere når man får et barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.